Tworzenie stron

Obecnie tworzone strony internetowe to wyjątkowo rozbudowane serwisy. Nie służą one jedynie do przedstawienia działalności firmy oraz zamieszczenia danych kontaktowych. To niezwykle zaawansowane portale umożliwiające między innymi robienie zakupów czy realizację transakcji finansowych. Jeśli prowadzisz własne przedsiębiorstwo i jesteś zainteresowany stworzeniem strony internetowej, zleć to zadanie profesjonalistom. Jak to zrobić? Błyskawicznie znajdziesz ich w Majsterii. Wystarczy, że dodasz zlecenie i opiszesz w nim, co chcesz umieścić na swojej witrynie. Możesz także zamieścić wskazówki dotyczące szaty graficznej oraz szereg innych wytycznych. Specjaliści od tworzenia stron internetowych skontaktują się z Tobą i złożą swoje oferty realizacji zadania!
Powrót do kategorii
Lista wykonawców w podkategorii Tworzenie stron

Brak wyników spełniających podane kryteria.

Strony internetowe – tworzenie i projektowanie stron www – ofert

Strony internetowe to już nie są proste wizytówki firmy zawierające jedynie podstawowe dane kontaktowe i krótki opis rodzaju prowadzonej działalności. Coraz częściej to serwisy wyposażone w ciekawe funkcjonalności, które przyciągają potencjalnych klientów. Dobrze przygotowane strony internetowe mają wpływ na pozycjonowanie, czyli widoczność takiej witryny w sieci. Jeśli szukasz specjalistów, którym chcesz powierzyć budowę strony firmowej od początku albo modyfikację już istniejącej – dodaj zlecenie i zaczekaj na kontakt. Możesz również samodzielnie przeszukać serwis i wybrać oferty spełniające Twoje oczekiwania.  

Kto zajmuje się tworzeniem stron internetowych?

W tworzeniu stron internetowych uczestniczą UX Designerzy, copywriterzy, graficy, a czasem dodatkowi specjaliści. Ich działanie spinają programiści: 

  • programiści front-end zajmują się stworzeniem tego, co będzie oglądał użytkownik – czcionki, kolory, zakładki, suwaki, buttony itp.;

  • back-endowcy odpowiadają za serwery, aplikacje i bazy danych;

  • programiści full stack łączą obie powyższe funkcje – zajmują się zarówno front-endem, jak i back-endem. 

Jak wygląda tworzenie stron www?

Do projektowania stron internetowych używa się dedykowanych technologii – języków programowania, istniejących kompilatorów, szablonów, modułów, baz danych itd. HTML to najpopularniejsze narzędzie używane w tworzeniu stron. Nazywa się go również językiem znaczników – wykorzystuje się odpowiednie tagi, które służą do tworzenia strony, jak i jej zawartości. Elementami HTML-u są między innymi: typy danych i dokumentów, znaczniki, ale i referencje znakowe. To, co widzimy na ekranie to przeglądarkowa interpretacja kodu HTML.

Do stworzenia żądanego wyglądu strony korzysta się z CSS, z kolei JavaScript przydaje się do tworzenia animacji i interaktywnych elementów witryny. PHP dba o dynamiczne treści, bazy danych – dzięki niemu możemy generować pdfy. Na jego podstawie opracowano CMS, WordPress i PrestaShop.

Dziś najczęściej miesza się różne technologie – pozwalają one na wdrożenie nowych funkcjonalności. Każde z tych narzędzi cały czas ewoluuje dlatego ważne, żeby wybrany przez Ciebie specjalista był ze swoją wiedzą i umiejętnościami na bieżąco. Tylko wtedy Twoja strona internetowa będzie prezentowała się profesjonalnie.

Jak zlecić zaprojektowanie strony internetowej?

Rozwijająca się branża tworzenia stron internetowych, sprawia, że pojawiają się coraz bardziej zaawansowane technologie. Umożliwiają one wprowadzenie niemal każdego rozwiązania, które wymyślisz. Warto jednak wiedzieć, że im bardziej skomplikowana implementacja nowych funkcjonalności, tym wyższa cena takiej usługi i dłuższy czas realizacji projektu. 

Przed pierwszym kontaktem z potencjalnym wykonawcą strony internetowej, warto mieć przygotowane podstawowe informacje:

  • dane firmy: kontaktowe, historyczne, takie dotyczące liczby pracowników, parków maszynowych czy stosowanych technologii;

  • zakres działalności firmy: im lepiej zostanie przekazany obszar, którym zajmuje się przedsiębiorstwo, tym łatwiej będzie zamienić go w kod strony internetowej;

  • identyfikację wizualną marki: stworzone dotychczas logotypy, księga znaku, określona kolorystyka;

  • ustalony budżet: dzięki określonemu budżetowi, specjaliście łatwiej będzie priorytetyzować zadania i funkcjonalności;

  • pomysł na stronę: nie jest konieczny – doświadczeni specjaliści bez problemu zaproponują coś od siebie, jednak mając wiedzę na temat Twoich preferencji, łatwiej będzie się im dopasować.