Marketing bezpośredni
Lista wykonawców w podkategorii Marketing bezpośredni
Brak wyników spełniających podane kryteria.
Inne w kategorii Marketing, reklama
Marketing bezpośredni – agencje, firmy, usługi i oferty
Prowadzenie własnej firmy to nieustanna walka o uwagę i podtrzymywanie trwałych relacji z klientami. Skutecznym narzędziem wspierającym takie działania może okazać się marketing bezpośredni. Sprawdź jakie narzędzia marketingu bezpośredniego możesz wykorzystać do promocji swojej firmy i powierz działania reklamowe sprawdzonym agencjom i specjalistom, których oferty znajdziesz w naszym serwisie.
Czym jest marketing bezpośredni?
Marketing bezpośredni to forma promocji, mająca na celu zaprezentowanie firmy oraz jej produktów w oparciu o bezpośredni kontakt sprzedającego z klientem. Ten rodzaj reklamy kierowany jest do osób znajdujących się w grupie potencjalnych nabywców danych usług. Dla uzyskania jak najlepszych rezultatów, reklamy bezpośrednie bardzo często zawierają spersonalizowane komunikaty w postaci m.in. imienia i nazwiska potencjalnego nabywcy. Ważną częścią marketingu bezpośredniego jest również tzw. CTA, czyli wezwanie do działania. Komunikaty reklamowe powinny zawierać zachętę do natychmiastowego kontaktu ze sprzedającym – odpowiadając na wiadomość, dzwoniąc na podany w komunikacie numer telefonu czy klikając w łącze internetowe.
Do popularnych form marketingu bezpośredniego należą:
-
telemarketing – narzędzie opierające się o kontakt telefoniczny z obecnym lub też potencjalnym klientem. Odbiorcami takiej reklamy mogą być zarówno klienci indywidualni (telemarketing B2C), lub też firmy (telemarketing B2B);
-
aktywizacja – typ reklamy oparty o bezpośredni kontakt klienta ze sprzedawcą. Przewagą takiej formy promocji jest możliwość zaprezentowania w czasie rzeczywistym działania produktu i jego zalet, co zwiększa szansę na sprzedaż;
-
e-mail marketing – wysyłka wiadomości na temat firmy i jej produktów do potencjalnych nabywców poprzez pocztę elektroniczną. Co ważne, na tego typu działania potencjalny klient musi wyrazić zgodę. W przeciwnym razie wiadomości nie będą trafiać bezpośrednio do głównej skrzynki odbiorczej.
Marketing bezpośredni – szeroka baza firm i ofert z całej Polski
W naszym serwisie znajdziesz firmy specjalizujące się w marketingu bezpośrednim, którym zlecisz reklamę swojej marki. Wśród dostępnych ofert są zarówno ogłoszenia freelancerów, zajmujących się konkretnymi działaniami z zakresu marketingu bezpośredniego, np. e-mail marketingu oraz oferty agencji marketingu bezpośredniego, którym możesz powierzyć kompleksowe działania reklamowe swojej firmy. Jak więc znaleźć najlepszego wykonawcę? Jest proste rozwiązanie. Wystarczy, że dokładnie opiszesz i dodasz zlecenie, a ci sami się z Tobą skontaktują. Możesz również wykorzystać drugą drogę i samodzielnie przejrzeć opublikowane oferty firm z całej Polski. Sprawdź dostępne ogłoszenia ze swojego regionu i znajdź doświadczonych marketerów, którzy wypromują Twój produkt podczas różnego rodzaju wydarzeń.