Marketing bezpośredni

E-mail marketing, telemarketing czy aktywizacja, a więc różne formy marketingu bezpośredniego, nieustannie cieszą się ogromnym zainteresowaniem wielu firm. Jeśli prowadzisz własny biznes i chcesz postawić na takie rodzaje promocji, skorzystaj z Majsterii! W szybki sposób znajdziesz tutaj agencję, której będziesz mógł powierzyć wybraną formę reklamy. Jak wyszukać najlepszą firmę od marketingu bezpośredniego? Dzięki naszemu serwisowi, to wyjątkowo proste! Dodaj zlecenie i opisz w nim, jakimi usługami jesteś zainteresowany, a agencje skontaktują się z Tobą i przedstawią szczegóły oferty.
Powrót do kategorii
Lista wykonawców w podkategorii Marketing bezpośredni

Brak wyników spełniających podane kryteria.

Marketing bezpośredni – agencje, firmy, usługi i oferty

Prowadzenie własnej firmy to nieustanna walka o uwagę i podtrzymywanie trwałych relacji z klientami. Skutecznym narzędziem wspierającym takie działania może okazać się marketing bezpośredni. Sprawdź jakie narzędzia marketingu bezpośredniego możesz wykorzystać do promocji swojej firmy i powierz działania reklamowe sprawdzonym agencjom i specjalistom, których oferty znajdziesz w naszym serwisie.  

Czym jest marketing bezpośredni?

Marketing bezpośredni to forma promocji, mająca na celu zaprezentowanie firmy oraz jej produktów w oparciu o bezpośredni kontakt sprzedającego z klientem. Ten rodzaj reklamy kierowany jest do osób znajdujących się w grupie potencjalnych nabywców danych usług. Dla uzyskania jak najlepszych rezultatów, reklamy bezpośrednie bardzo często zawierają spersonalizowane komunikaty w postaci m.in. imienia i nazwiska potencjalnego nabywcy. Ważną częścią marketingu bezpośredniego jest również tzw. CTA, czyli wezwanie do działania. Komunikaty reklamowe powinny zawierać zachętę do natychmiastowego kontaktu ze sprzedającym – odpowiadając na wiadomość, dzwoniąc na podany w komunikacie numer telefonu czy klikając w łącze internetowe. 

Do popularnych form marketingu bezpośredniego należą:

  • telemarketing – narzędzie opierające się o kontakt telefoniczny z obecnym lub też potencjalnym klientem. Odbiorcami takiej reklamy mogą być zarówno klienci indywidualni (telemarketing B2C), lub też firmy (telemarketing B2B);

  • aktywizacja – typ reklamy oparty o bezpośredni kontakt klienta ze sprzedawcą. Przewagą takiej formy promocji jest możliwość zaprezentowania w czasie rzeczywistym działania produktu i jego zalet, co zwiększa szansę na sprzedaż; 

  • e-mail marketing – wysyłka wiadomości na temat firmy i jej produktów do potencjalnych nabywców poprzez pocztę elektroniczną. Co ważne, na tego typu działania potencjalny klient musi wyrazić zgodę. W przeciwnym razie wiadomości nie będą trafiać bezpośrednio do głównej skrzynki odbiorczej.

Marketing bezpośredni – szeroka baza firm i ofert z całej Polski

W naszym serwisie znajdziesz firmy specjalizujące się w marketingu bezpośrednim, którym zlecisz reklamę swojej marki. Wśród dostępnych ofert są zarówno ogłoszenia freelancerów, zajmujących się konkretnymi działaniami z zakresu marketingu bezpośredniego, np. e-mail marketingu oraz oferty agencji marketingu bezpośredniego, którym możesz powierzyć kompleksowe działania reklamowe swojej firmy. Jak więc znaleźć najlepszego wykonawcę? Jest proste rozwiązanie. Wystarczy, że dokładnie opiszesz i dodasz zlecenie, a ci sami się z Tobą skontaktują. Możesz również wykorzystać drugą drogę i samodzielnie przejrzeć opublikowane oferty firm z całej Polski. Sprawdź dostępne ogłoszenia ze swojego regionu i znajdź doświadczonych marketerów, którzy wypromują Twój produkt podczas różnego rodzaju wydarzeń.