Redagowanie tekstów

Zadaniem copywriterów oraz copywriterów SEO jest przygotowywanie tekstów, które poprawią sprzedaż w firmie. Może do tego dojść w sposób bezpośredni, poprzez dokonanie zakupu na stronie lub pośredni. Wówczas osoba odwiedzająca serwis na przykład pozostawia swój numeru telefonu. Jeśli szukasz copywriterów, którzy przygotują wartościowe treści, skorzystaj z Majsterii. Wystarczy, że dodasz zlecenie w naszym portalu i opiszesz w nim, jakich tekstów potrzebujesz, a specjaliści z omawianej dziedziny sami się do Ciebie zgłoszą. Twoim zadaniem będzie jedynie wybranie najlepszego z nich, co ułatwia między innymi portfolio oraz opinii innych klientów.
Powrót do kategorii
Lista wykonawców w podkategorii Redagowanie tekstów

Brak wyników spełniających podane kryteria.

Inne w kategorii Teksty, tłumaczenia

Copywriting, tworzenie tekstów, seo copywriting – usługi

Copywriting jest nieodłącznym elementem digital marketingu. Ma na celu przykucie uwagi potencjalnego klienta – począwszy od sprawienia, że dana strona internetowa pojawi się na wysokim miejscu w wynikach wyszukiwania (po wpisaniu przez użytkownika konkretnego zapytania), aż po sprawienie, że osoba odwiedzająca taką witrynę przekona się do produktu czy usługi i dokona zakupu bądź nastąpi inna oczekiwana konwersja (np. zostawienie adresu e-mail, pobranie e-booka, itp.).  Najprościej mówiąc – copywriting sprzedaje. Cały sukces  w tym, by znaleźć i powierzyć tworzenie tekstów odpowiedniej osobie, która ma wyczucie, świetnie posługuje się językiem pisanym, jest specjalistą w danej branży i może udokumentować to swoim portfolio. Takich copywriterów znajdziesz w naszym serwisie. 

Jakie teksty piszą copywriterzy?

Tworzenie treści na strony internetowe to nie lada wyzwanie. Teksty muszą być dopasowane do profilu firmy, ale również ciekawe i pomocne dla jej potencjalnych klientów. Zadaniem copywriterów jest odpowiednie dobranie rodzaju przekazywanych treści. Najczęściej na stronach internetowych możemy znaleźć poniższe teksty:

  • Artykuły blogowe – pozwalają na docieranie do nowych klientów i wpływają na wizerunek firmy. Najczęściej mają charakter poradnikowy, przekrojowy. Powinny nieść za sobą ciekawe i wartościowe informacje. Warto dbać o to, żeby były publikowane regularnie. 

  • Treści sprzedażowe – mają za zadanie zwrócić uwagę klienta. Zręczny copywriter jest w stanie sprawić, że osoba czytająca tekst sama zapragnie posiadać opisywany produkt. Nierzadko w takich artykułach stosuje się określone typy perswazji. 

  • Artykuły specjalistyczne – przygotowywane są przez osoby, które nie tylko mają tzw. lekkie pióro, ale przede wszystkim posiadają szczegółową wiedzę z danego tematu. Dobry specjalista świadczący usługi copywritingu, który potrafi swoimi tekstami sprzedawać, jest na wagę złota.

Co to jest SEO copywriting?

SEO copywriting to nic innego, jak tworzenie treści na strony www, które mają realny wpływ na ich pozycjonowanie w wyszukiwarce internetowej. Dlaczego ważne jest, żeby witryna firmowa pojawiała się jako jedna z pierwszych wyników? Dziesiątą pozycję z listy wybiera tylko 2,5% użytkowników, podczas gdy pierwsza ma przeciętną klikalność (CTR) na poziomie 28,5%. 

Do optymalizacji treści pod kątem SEO używa się odpowiednich słów kluczowych i fraz. Na klikalność ma również wpływ strona wizualna tekstu – im bardziej jest on przejrzysty, ale jednocześnie przykuwający uwagę, tym więcej użytkowników go przeczyta. 

Silniki wyszukiwarek analizują także czas odwiedzin na stronie. Im dłużej odbiorca pozostaje na witrynie przeglądając treści, tym lepiej – algorytm Google rejestruje, że konkretna strona może być interesująca dla innych użytkowników. Dzięki dobrym treściom możemy zatem przyciągnąć kolejnych potencjalnych klientów. 

Jak znaleźć dobrego copywritera?

Od oddania do powszechnego użytku Chatbota AI zaczęło panować przekonanie, że w zasadzie copywriterzy przestali być potrzebni, bo teksty może przygotować Chat GPT lub inne podobne programy. Nie jest to do końca prawdą. Człowiek jeszcze długo będzie niezbędny, szczególnie jeżeli chcemy otrzymać branżowy, wymagający sporej wiedzy i analizy, tekst. Jak zatem znaleźć najlepszego specjalistę od contentu? Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub dodać zlecenie – copywriterzy odezwą się do Ciebie z dedykowaną ofertą.