Obsługa klienta

Prowadzisz firmę i szukasz profesjonalistów do obsługi Twoich klientów? Postaw na sprawdzone i doświadczone osoby! Wystarczy, że dodasz zlecenie w Majsterii i dokładnie opiszesz swoje potrzeby, a zainteresowani sami się do Ciebie zgłoszą. Firmy zatrudniające specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w customer care to najlepszy wybór, jeżeli chcesz oferować swoim klientom najwyższą jakość! Nie wahaj się i dodaj zlecenie już dziś!
Powrót do kategorii
Lista wykonawców w podkategorii Obsługa klienta

Brak wyników spełniających podane kryteria.

Obsługa klienta – specjaliści ds. obsługi klienta – firmy, usług

Obsługa klienta jest kluczowym elementem praktycznie każdej działalności gospodarczej. Warto wiedzieć, że specjaliści – najlepsi w swojej dziedzinie – to nie tylko uśmiechający się oraz prezentujący produkty i usługi, pracownicy danej firmy. To przede wszystkim profesjonaliści, którzy są jej wizytówką. Powinni mieć dużą wiedzę merytoryczną, ale także takt i obycie. Współczesna obsługa klienta skupia się na budowaniu relacji i doradztwie na najwyższym poziomie. Jeżeli prowadzisz swoją firmę i potrzebujesz odpowiedniej obsługi, w naszym serwisie znajdziesz sprawdzone oferty sourcingowe.

Znaczenie obsługi klienta w firmach

Nie da się ukryć, że świat biznesu jest już tak nasycony, że konkurencja z istniejącymi firmami może być bardzo trudna. Jednym z czynników różnicujących, które mają bezpośredni wpływ na wzrost  sprzedaży w przedsiębiorstwie, jest obsługa klienta. Badania PWC (Pricewaterhouse Coopers) pokazały, że dla prawie ¾ klientów z całego świata, jakość firmowej obsługi decyduje o wyborze konkretnej marki.

Nieunikniona staje się inwestycja w zasoby ludzkie i rozwiązania technologiczne, które sprawią, że obsługa klienta będzie stała na jeszcze wyższym poziomie. Rekrutacja na stanowiska specjalistyczne bywa czasochłonna, żmudna i droga. Do tego dochodzi jeszcze konieczność szkolenia i rotacja. Z tego powodu coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na podjęcie współpracy z firmą, która świadczy usługi z zakresu obsługi klienta. 

Obsługa klienta – rodzaje i podstawowe zasady

W branży związanej z obsługą klienta nie istnieją standardowe, ujednolicone procedury i procesy. Praca z ludźmi charakteryzuje się dużą dynamiką, szybkim reagowaniem i kreatywnością – znajdowaniem optymalnych rozwiązań. Ta zmienność wpływa na ilość metod i kanałów komunikacji z klientem.

  • Obsługa klienta offline: tradycyjne metody, obsługa w siedzibie firmy, kontakt telefoniczny.

  • Obsługa klienta online: czat przez stronę internetową z pracownikiem, kontakt przez media społecznościowe, korzystanie z aplikacji mobilnych, korespondencja mailowa.

  • Samodzielna obsługa klienta: zestawy FAQ (najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie), rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (chatboty, systemy automatycznego rozpoznawania mowy, analiza danych i preferencji).

Czy warto outsourcować obsługę klienta?

Firmy, które świadczą usługi z obszaru obsługi klienta, zatrudniają najlepszych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w customer care. Ich kompetencje umożliwiają swobodną komunikację z klientem. Outsourcing pozwala zredukować koszty związane z rekrutacją i zatrudnianiem wykwalifikowanego zespołu. Aby znaleźć odpowiednią firmę pośredniczącą, możesz dodać zlecenie i poczekać na przesłanie ofert. Możesz również skorzystać z naszej wyszukiwarki i samodzielnie skontaktować się z wytypowanymi wykonawcami.