Zuzanna Bojko

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Zuzanna Bojko
Zuzanna Bojko
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość
Podgląd

Jako doświadczony copywriter, z lekkim piórem, oferuję profesjonalne wsparcie dla Państwa firmy. Zakres świadczonych usług  to szeroki wachlarz możliwości, który obejmuje m.in. wszelkie prace biurowe, researcher internetu, pozyskiwanie danych, telemarketing, tworzenie i wysyłkę mailingu, opracowywanie treści reklamowych i promocyjnych, a także szeroko rozumiany marketing sieciowy. Ponadto proponuję  pełny outsourcing usług biurowych, włącznie z udostępnieniem wirtualnego adresu i obsługą korespondencji pocztowej.  
Dodatkowo oferuję optymalne rozwiązania w zakresie obsługi stron internetowych. W tym wariancie współpracy głównym kierunkiem świadczonych usług jest wprowadzanie produktów do Twojego sklepu, w tym tworzenie unikalnych opisów z uwzględnieniem znajomości zasad SEO, dodawanie kategorii, tagów i meta-tagów, aktualizacja cen oraz stanów magazynowych. Wartością dodaną może okazać się prywatne zamiłowanie do fotografii. Posiadając pasję, ale i profesjonalny sprzęt mam możliwość wykonania autorskich zdjęć produktowych, wraz z ich graficzną obróbką.

Słowa kluczowe: Usługi dla firm, obsługa biura, obsługa klienta, administracja biura, usługi biurowe
Umiejętności
  • bardzo dobra znajomość środowiska Office, internetu, pozostałe

    Ekspert (15 lat)

  • obsługa programów graficznych, m.in. Photoshop, Gimp, ACDSee,

    Średniozaawansowany (2 lata)

  • fotografia produktowa

    Średniozaawansowany (3 lata)

  • platformy e-commerce, jak: Shoper, Prestashop, Wordpress, Shoplo

    Zaawansowany (4 lata)

  • znajomość technik sprzedaży

    Ekspert (20 lat)

  • szeroko pojęte doświadczenie biznesowe

    Ekspert (15 lat)

  • znajomość zasad pozycjonowania

    Średniozaawansowany (4 lata)

Doświadczenie
  • Wirtualne biuro / usługi asystenckie (październik 2017 - obecnie)

    Praca zdalna - asystentka: ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG:
    1.tworzenie i uzupełnianie baz danych,
    2.pisanie unikalnych treści – szeroki wachlarz tematów i różnorodna dziedzina (m.in. psychologia, pedagogika, finanse i bankowość, ekonomia, marketing, prawo, ekologia, nauki matematyczno – przyrodnicze, statystyka – ostatnie z odpowiednimi obliczeniami i interpretacjami),
    3.opracowywanie konspektów, redagowanie i korekta,
    4.usługi call center, mailing,
    5.marketing internetowy, w tym szeptany, wpisy na forach, pozyskiwanie linków, obsługa social media,
    6.skuteczna promocja biznesu na aktywnych kontach społecznościowych Facebook, Instagram, LinkedIn, pozostałe,
    7.skuteczne kampanie sprzedażowe prowadzone na największych platformach transakcyjnych, w tym Allegro, eBay, AliExpress i inne,
    8.tworzenie i wprowadzanie opisów produktów do sklepów internetowych, treści na strony www, blogi.

Warunki współpracy
  • Cennik usług ustalany jest indywidualnie i jest w dużej mierze uzależniony od wzajemnych oczekiwań i zakresu pracy.
    Możliwa każda forma rozliczenia: faktura VAT, umowa cywilno – prawna, umowa ustana, niepełne części etatu.
    W zależności od potrzeb klienta istnieje możliwość ustalenia stawki miesięcznej (za określony zakres obowiązków), godzinowej, akordowej i każdej innej.
    Oferta skierowana zarówno do osób prywatnych, jak i firm.
    Gwarancja: dotrzymania terminu, rzetelność w wykonaniu powierzonych obowiązków, profesjonalizm na każdym etapie realizacji zlecenia, dyspozycyjność.

Zakres działania
Aktualne zlecenia z moim udziałem ()