Yetiz Interactive - Wojciech Kozłowski

Gdańsk

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Wojciech Kozłowski
Wojciech Kozłowski
Telefon:
79XXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość
Podgląd

Yetiz Interactive - jesteśmy zespołem z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu w Internecie komunikacji opartej o modele konwersji. Entuzjazm i stale poszerzane kompetencje potwierdzone są zarówno wieloletnim zaufaniem klientów, jak i certyfikatami branżowymi.

Kręci nas konwersja!

To hasło, z którym szczerze się utożsamiamy. Wierzymy, że konwersja to synonim sukcesu w internecie. Generujemy pomysły i koncepcje, które zaangażują klientów w interakcję z marką i sprawią, że uwierzą w jej prawdziwość i wartości, a następnie... skonwertują.
Konwersja jest dla nas kluczowa, bo dzięki niej możemy ocenić rzeczywisty wpływ podjętych działań na pozycję marki na rynku.

UX, marketing automation, marketing 360°, social media, chatboty, e-commerce, optymalizacja konwersji, strategia marki, strategia komunikacji, analityka internetowa i marketing internetowy

Słowa kluczowe: UX, marketing automation, marketing 360°, social media, chatboty, e-commerce, optymalizacja konwersji, strategia marki, strategia komunikacji, analityka internetowa i marketing internetowy, GoogleAds
Realizacje
Zdjęcia i grafika (1)
Umiejętności
  • GoogleAds

    Zaawansowany (8 lat)

  • FacebookAds

    Zaawansowany (4 lata)

  • Pozycjonowanie SEO

    Ekspert (10 lat)

  • LinkedIn

    Zaawansowany (4 lata)

Doświadczenie
  • BadzWidoczny.pl s.c. (wrzesień 2007 - marzec 2011)

    Specjalista Ds. Marketingu I Reklamy: •Tworzenie wycen oraz ofert pozycjonowania dla całego działu handlowego;
    •tworzenie i optymalizacja kampanii GoogleAds;
    •negocjowanie warunków współpracy z klientami;
    •utrzymywanie długofalowych relacji z klientami B2B;
    •analizowanie danych statystycznych z wykorzystaniem Google Analytics;
    •negocjowanie warunków współpracy z klientami;

  • Kompan.pl Sp. z o.o. (marzec 2011 - obecnie)

    Specjalista Ds. Marketingu I Reklamy: •Tworzenie ofert marketingowych według potrzeb obecnych oraz potencjalnych
    klientów;
    •wsparcie działań seo działu pozycjonowana.
    •tworzenie i optymalizacja kampanii GoogleAds;
    •tworzenie kampanii FacebookAds;
    *prowadzenie profili oraz kampanii na LinkedIn:
    *prowadzenie profili oraz kampanii na Pinterest;
    •negocjowanie warunków współpracy z klientami;
    •analizowanie danych statystycznych z wykorzystaniem Google Analytics;
    •renegocjacje warunków współpracy z klientami;
    •opieka nad zbudowanym portfolio klientów.

Edukacja
  • Uniwersytet Gdański (październik 2010 - czerwiec 2013)

    Ekonomia - magisterskie

Dyplomy i certyfikaty
Zakres działania
Aktualne zlecenia z moim udziałem ()