Copywriting | redakcja - Szwalnia Tekstów

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Szwalnia Tekstów
Szwalnia Tekstów
Telefon:
506XXXX
« Pokaż
Skype:
szwXXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość
Podgląd

Szwalnia Tekstów to firma, która zajmuje się copywritingiem i redakcją tekstów.

Dostarcza firmom teksty reklamowe (np. do ulotek i folderów) i promocyjne (np. artykuły sponsorowane). Na potrzeby PR w internecie, opracowuje treści (m.in. notatki prasowe)  i współpracuje z mediami.

Słowa kluczowe: Copywriting, copywriting Szczecin, redaktor, redakcja tekstów, pisanie tekstów, teksty reklamowe, copywriter, copywriter Szczecin, teksty na strony internetowe, teksty dla firm, pisanie artykułów
Realizacje
Zdjęcia i grafika (4)
  • Teksty dla bandIT Teksty na stronę www.bandit.pl (Home, O nas, Oferta, Dlaczego My) stworzyłam zgodnie z założeniami właściciela firmy bandIT, który chciał, aby podkreślały kreatywność zespołu i nawiązywały do pozytywnego znaczenia nazwy firmy.
  • Teksty na www.stol-mar.pl Treści na stronę internetową www.stol-mar.pl miały spełniać przede wszystkim zadanie informacyjne. Napisałam je prostym językiem, zrozumiałym dla klientów nie znających się na branży stolarki budowlanej.
  • Teksty na stronę www.kozuchowscy.pl Teksty na stronę firmy rodzinnej miały ukazać doświadczenie jej pracowników, jej życzliwe podejście do klientów i bogatą ofertę usług.
  • POKSMS: teksty reklamowe i na WWW Nowo powstała firma potrzebowała tekstów na swoją stronę internetową (Dla firm kurierskich, Dla firm handlowych, Korzyści) oraz do folderów reklamowych (można je pobrać ze strony www.poksms.pl). Slogan "Sukces zależy od informacji" jest również mojego autorstwa.
Dokumenty i arkusze (6)
Pracownicy
  • Anna Duda
    Anna Duda

    Piszę od dawna. (Swoją pierwszą i, jak na razie, jedyną powieść napisałam w szkole podstawowej. Szybko ją jednak spaliłam, bo bałam się, że ktoś ją... przeczyta). Z teorią reklamy zapoznałam się podczas studiów. Wtedy też zaczęłam działać jako wolny strzelec - pisałam głównie teksty do portali internetowych i blogów. Warsztat dziennikarski i redaktorski szlifowałam podczas stażu absolwenckiego w portalu wSzczecinie.pl. Duże doświadczenie dała mi praca w ogólnopolskim portalu internetowym. Jako copywriter i redaktor w korporacji wspomagałam dział marketingu i marketingu internetowego. Obecnie prowadzę własną firmę. Działam zgodnie ze słowami Antoniego Czechowa: "Pisanie polega nie na umiejętności pisania, lecz na umiejętności wykreślania tego, co jest źle napisane". Sprawnie posługuję się systemami CMS (m.in. Joomla, Wordpress). Mój cel? Rozwój, rozwój, rozwój...

Dyplomy i certyfikaty
  • Krok do biznesu
    Krok do biznesu (kwiecień 2011)

    Celem kursu było nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie zakładania i prowadzenia firmy, elementów marketingu i możliwości pozyskania dofinansowania w ramach środków UE dla mikro, małych i średnich firm.

Sprzęt i wyposażenie
  • Microsoft Office 2010 Microsoft
    Microsoft Office 2010 Microsoft

    Program dla użytkowników małych i domowych firm.

Aktualności
  • Nowa strona (wrzesień 2011)

    Choć Szwalnia Tekstów może cieszyć się nową stroną już od czerwca, to dopiero w tym miesiącu została ona zaktualizowana.

Warunki współpracy
  • Pracuję zdalnie, jednak chętnie przed rozpoczęciem współpracy zaprezentuję swoją osobę i portfolio na spotkaniu (Szczecin i okolice).

    Do każdego zlecenia wystawiam rachunek i przesyłam umowę handlową/umowę przekazania praw autorskich.

    Jak wygląda współpraca ze Szwalnią Tekstów?

    1 KROK: WYBÓR TEKSTU

    Zastanów się, jakiego tekstu potrzebujesz. Czy powinien być informacyjny, poradnikowy, reklamowy, a może artystyczny? Jaką ma mieć długość (ilość słów/znaków ze spacjami/stron)? (Jeśli masz problem z odpowiedziami na te pytania - napisz do mnie, a pomogę Ci je znaleźć).

    2 KROK: KONTAKT

    Wiedząc już, jakiego tekstu potrzebujesz, skontaktuj się ze mną, a ja prześlę Ci wycenę i określę termin realizacji zlecenia. Jeśli zaakceptujesz moją ofertę, wyślę Ci umowę handlową/umowę przekazania praw autorskich. Poproszę Cię także o zaliczkę w wysokości 30% - 50% wartości zlecenia i wystawię rachunek pro-forma.

    3 KROK: KONTAKT PODCZAS REALIZACJI ZLECENIA

    Jeśli podczas pracy pojawią się pytania dotyczące zlecenia, to na tym etapie kontakt również będzie niezbędny.

    4 KROK: ODDANIE TEKSTU

    Po przekazaniu tekstu do akceptacji, poproszę Cię o wskazanie ewentualnych zmian, które wprowadzę w ustalonym terminie. Wraz z ostateczną wersją gotowego do użycia tekstu przekażę Ci rachunek.

    5 KROK: KONIEC ZLECENIA

    Na tym etapie rozliczymy się ze współpracy. Zaproponuję Ci także wzajemne wystawienie referencji.

Zakres działania
  • SEO copywriterzy i redaktorzy artykułów

    Pisanie artykułów, redagowanie artykułów, pomoc w pisaniu artykułów, artykuły, artykuły redagowanie

  • Copywriterzy

    Copywriting, , tworzenie tekstów www, skuteczne teksty reklamowe, redagowanie tekstu, teksty reklamowe, copywriter

  • Dziennikarze, literaci

    Redaktorzy, usługi redakcyjne, usługi dziennikarskie, dziennikarze, pisarze, felietony

Aktualne zlecenia z naszym udziałem ()