Copywriter: - Tworzenie ofert sprzedażowych dla klientów
- Tworzenie treści mailingowych
- Tworzenie treści SEO
- Tworzenie tekstów na podstrony i landing page
- Redagowanie, planowanie i tworzenie treści na social
media
- Dbanie o relacje firmy z klientami
- Redagowanie treści podesłanych od klientów
Wyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
StandArt Copywriter - Sztuka Marketingu
W swojej działalności stawiam na trzy elementy:
- Rozwój
- Pomoc
- Skuteczność
Rozwój - czyli moja codzienność, która polega na stałym ulepszaniu swoich umiejętności, poszerzaniu horyzontów i doskonaleniu narzędzi copywriter'skich, aby tworzyć jak najlepsze treści.
Pomoc - zarówno Tobie, jak i Twoim klientom. Dzięki odpowiednio zaprojektowanym tekstom, dotrzesz do idealnych odbiorców swojej marki,. Twoi klienci będą Ci wdzięczni za zaspokojenie ich potrzeb swoim produktem lub usługą.
Skuteczność - Podejmuje się tylko tych zleceń, w których wiem, że jestem w stanie odnieść sukces i wprowadzić realne ulepszenia. Doskonale wiem, że osiągnięcie Twoich celów jest moją wizytówką - dlatego skuteczność moich treści jest tak kluczowa w naszej współpracy.
"Content isn't King. It's the Kingdom" ~ Lee Odden
-
GangArt - Marketing Artystyczny (październik 2019 - obecnie)
-
Arena Szkoleń - Copywriting i SEO (listopad 2019)
Dwudniowe szkolenie z zakresu Copywritingu
-
GangArt - Marketing Artystyczny - Social Media & E-Marketing (październik 2019)
Dwudniowe szkolenie z zakresu e-marketingu i social media
-
Zanim zaczniemy współpracę, chętnie opiszę Ci krok po kroku w jaki sposób będzie ona wyglądać. Oczywiście jest to jedynie szablon i w zależności od Twoich potrzeb możemy „nagiąć” te kroki.
1. Wywiad
Tuż po otrzymaniu od Ciebie maila ze wstępnym briefem, najpóźniej następnego dnia przesyłam Ci listę pytań lub proszę o kontakt telefoniczny.
Dzięki takiemu działaniu, mam pewność, że dobrze się zrozumiemy i poznam wszystkie Twoje oczekiwania co do tekstów.
Pamiętaj, że każda sugestia jest na wagę złota, więc jeśli uważasz, że powinienem skupić się na czymś w szczególności – powiedz mi o tym!
2. Formalności
Dla naszego wspólnego komfortu, tworzę umowę o dzieło, na podstawie której będziemy współpracować. Dzięki temu wiesz, że teksty zostaną dostarczone na czas i masz pewność zakończenia zlecenia.
3. Realizacja
Na tym etapie zaczynam pisanie tekstów, robię research i przygotowuję strategię. Jest to moment, w którym pozostaje tylko czekać na wyniki!
4. Pierwsze Wrażenie
Po stworzeniu treści, przesyłam Ci plik lub paczkę plików, w których znajdują się wszystkie teksty i sugestie co do ich formatu. Jeśli, któraś część mojej pracy nie będzie dokładnie tym, czego oczekiwałeś – w cenie zobowiązuję się do jednej poprawki według nowych wytycznych.
5. Rozliczenie
Na sam koniec pozostaje płatność zgodnie z ustaloną ceną w oparciu o umowę o dzieło(na fakturę lub nie) i obserwowanie jak Twoja firma się rozwija!