Uwielbiam wyzwania. - Piotr Tomilicz

Bydgoszcz

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Piotr Tomilicz
Piotr Tomilicz
Telefon:
796XXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość
Podgląd

Jestem przede wszystkim redaktorem, korektorem i copywriterem. Uwielbiam pracę z tekstem i znam się na tym. Komercyjnie piszę od prawie 20 lat, a od kilku wykorzystuję świetną znajomość ortografii, interpunkcji i gramatyki języka polskiego, aby poprawiać cudze dzieła: grube książki, opowiadania o dowolnej tematyce, poradniki czy specjalistyczne teksty z branży finansowej.
Ponadto mam 12 lat doświadczenia jako doradca i handlowiec w e-commerce i właśnie dlatego w moich tekstach przejawia się skuteczność technik sprzedażowych, NLP i AIDA.
Rosnące grono zadowolonych klientów i referencje od nich potwierdzą, że współpraca ze mną bardzo się opłaca.
Zapraszam i Ciebie.

Słowa kluczowe: Marketing, reklama, agencja reklamowa, agencje reklamowe, kampanie reklamowe, firma marketingowa, kampanie marketingowe
Umiejętności
  • Redakcja tekstów

    Zaawansowany (3 lata)

  • Korekta

    Ekspert (15 lat)

  • Copywriting

    Ekspert (19 lat)

  • Sprzedaż on-line

    Ekspert (12 lat)

  • Rekrutacja

    Średniozaawansowany (2 lata)

  • Szkolenia sprzedażowe

    Zaawansowany (5 lat)

  • Zarządzanie zespołem

    Zaawansowany (8 lat)

Doświadczenie
  • Freelancer (marzec 1999 - obecnie)

    Redaktor, korektor, copywriter: Tworzenie wymagających tekstów, szczególnie reklamowych i sprzedażowych, a także redakcja i korekta cudzych dzieł to moja specjalność i pasja.
    Zawodowo zajmuję się rekrutacją, sprzedażą, marketingiem, mam kilkunastoletnie doświadczenie w e-commerce i w zarządzaniu zespołem.

Edukacja
  • Papieski Wydział Teologiczny (wrzesień 1999 - czerwiec 2002)

    humanistyczny - licencjackie

Sprzęt i wyposażenie
  • Dobry sprzęt i oprogramowanie to szacunek dla czasu Acer, Microsoft, Huawei
    Dobry sprzęt i oprogramowanie to szacunek dla czasu Acer, Microsoft, Huawei

    Dobry i szybki sprzęt to dla mnie podstawa. Bez tego trwonię czas swój i moich Klientów. Bardzo mocny Acer Aspire, na nim m.in. MS Office 2019, obok jeden z najnowszych smartfonów od Huawei (czasami na nim też pracuję). Każda taka inwestycja to oszczędność czasu.

Osiągnięcia
  • Zwyciężyłem w szkolnym konkursie ortograficznym (październik 1992)

    Pierwszy sukces na skalę szkolną, do której uczęszczało ponad 1000 osób. Ortografia zawsze była moją bardzo, bardzo mocną stroną. Jest nią do dziś.

  • Napisałem tzw. starą maturę na szóstkę (maj 1999)

    Przyjemna formalność (piszę o tym w ten sposób, gdyż i ja, i polonistka wiedzieliśmy, że piszę na szóstkę; potwierdziła to dyrektor szkoły, która też czytała moją pracę).

  • Moja praca otrzymała pierwsze miejsce w konkursie na posła Sejmu Dzieci i Młodzieży (kwiecień 2000)

    Wdzięczny temat, który zahaczał o filozofię. Dobrze się pisało i bardzo ucieszył mnie fakt, że była to najlepsza praca spośród tysięcy, które przesłano.

  • Pierwsze poważne zetknięcie z technikami sprzedaży i z NLP (październik 2005)

    Z tym wiąże się bardzo krótka i lekko zabawna opowieść, ale to nie miejsce na nią. W szkole średniej nauczyłem się, co oddziałuje na czytelnika bądź słuchacza. A teraz zrozumiałem, że da się dość łatwo sterować uwagą i emocjami drugiej osoby. Z przyjemnością robię to każdego dnia.

  • Pierwszy tekst, za który zapłacono mi pieniędzmi (listopad 2007)

    Za to, że uczyłem pisana "starej matury" 30 osób, płacono mi ciastkami. Za to, że mój opis produktu zwyciężył w ogólnopolskim konkursie, zapłacono mi gadżetami. A tego roku w końcu zarobiłem pierwsze 100 złotych.

  • Zacząłem poważnie szkolić się z technik sprzedaży (maj 2011)

    Zasponsorowano mi 6-dniowe szkolenie z technik sprzedaży. Przy okazji oczarowano bezgranicznie NLP, technikami zarządzania sobą w czasie, asertywnością i wieloma, wieloma rzeczami, które dziś określają to, co umiem i wiem. To również był początek wielu innych szkoleń on-line, w których zgłębiałem wszystko to, co wiąże się z przekonywaniem czy wpływem na emocje innych i własne.

  • Pierwsze duże zlecenia z poważnymi tekstami (wrzesień 2009)

    Ten rok był początkiem zarabiania naprawdę fajnych pieniędzy na pisaniu dla innych. Prawie wyłącznie teksty sprzedażowe oraz treść do stron statycznych (CMS). Potem było już z górki: stale zarabiam, pisząc coś dla kogoś. Im ciekawsze i złożone wyzwanie, tym lepiej.

  • Zredagowałem i skorygowałem pierwszy bardzo duży tekst (sierpień 2015)

    To była powieść fantasy. Napisana nie tak, jak Ty czy ja chcielibyśmy ją widzieć, ale doprowadziłem ją do należytego stanu. Tak naprawdę to w pewnej mierze ją napisałem od nowa. Wcześniej okazjonalnie korygowałem różne małe formy.

  • Napisałem swoją pierwszą książkę (czerwiec 2016)

    Jeszcze czeka na wydanie, gdyż jest to specjalistyczny poradnik dla dość licznej grupy ludzi, którzy raczej nie kupują książek. Niemniej jest tam potężna dawka wiedzy i opisanych praktyk, a nawet wiele "gotowców", które zgromadziłem przez kilkanaście lat udzielania korepetycji.

  • Druga książka, tym razem horror, w toku (styczeń 2017)

    Dobrze piszę i bardzo lubię literaturę grozy. I nie, nie chodzi o bryzgającą krew i latające mięso. Nadal w produkcji duża powieść pełna strachów i ciekawych postaci, a to wszystko okraszone dobrą fabułą.

  • Pierwsze komercyjne zlecenia na redakcję i korektę (czerwiec 2018)

    I w końcu zacząłem poprawiać cudze teksty. Świetnie znam gramatykę, ortografię i interpunkcję naszego języka, jestem bardzo drobiazgowy (zajmuję się m.in. testowaniem aplikacji internetowych, co wymaga ogromnej spostrzegawczości i umiejętności wyrażenia tego, co ma się na myśli), jestem też cierpliwy i stale się uczę. Dzięki temu zdobyłem pierwsze, drugie i trzecie zlecenie na zredagowanie i skorygowanie dużego tekstu, między innymi od jednego z największych polskich wydawnictw. Cieszę się z tego i jestem z tego dumny.

Warunki współpracy
  • Jeśli szukasz kogoś, kto:
    a) jest nieterminowy,
    b) pisze kiepsko,
    c) popełnia błędy,
    d) nie wie, co ma robić,
    e) pisze po to, aby napisać,
    f) nie ma doświadczenia,
    g) nie szanuje Twojego czasu,
    h) upiera się przy zaliczkach,
    i) boi się wymagających tekstów,
    j) nie potrafi sprzedawać i zachęcać,
    k) koryguje czy redaguje w taki sposób, że trzeba po nim poprawiać,
    l) nie jest zaangażowany w to, co robi,
    to pisz do tych innych. Ja nie zdołam Ci pomóc.

    Za to z przyjemnością wesprę Cię w każdym innym przedsięwzięciu.

    A z Twojej strony liczę na szczerą i otwartą rozmowę: to najlepsza gwarancja tego, że z pewnością się dogadamy.

Zakres działania
Aktualne zlecenia z moim udziałem (20)
  • Copywriting opisów produktowych

    Dzień dobry. Brzmi jak ciekawe wyzwanie, przy którym być może zdołam pomóc. Piszę komercyjnie od 20 lat, mam 15 lat doświadczeń w e-handlu - pracuję z tekstem dużo i codziennie. Zwykłe opisy produktów raczej nie pasują do tego, co wymienia Pan w ogłoszeniu. Aby zrozumieć i umieć zastosować elementy komunikacji (że o języku zysków, storytellingu, elementach NLP i CTA tylko wspomnę) potrzebna jest wiedza i doświadczenie zarówno przy tworzeniu bardzo wymagających tekstów, jak i w sprzedaży/obsłudze klienta. Wszystko to mam, dlatego pomagam głównie przy trudniejszych wyzwaniach. Czy zdołam pomóc i Państwu? Porozmawiajmy.

    Do negocjacji
  • Stworzenie treści 10 mailingów do gry przeglądarkowej

    Dzień dobry. Być może zdołam pomóc. Dziś zawodowo zajmuję się copywritingiem, e-commerce'em, e-handlem (od 15 lat), redakcją i korektą tekstów oraz kilkoma innymi rzeczami. Ale lata temu "zagrywałem się" w Plemiona, Crims czy coś tam o wampirach. Jeśli nawet administracja wysyłała jakieś e-maile, to jednym z elementów gry było ich skuteczne lekceważenie. Myślę więc, że jeśli dostanę od Państwa więcej informacji o tym, jaki efekt planujecie osiągnąć, to będę w stanie pomóc.

    Do negocjacji
  • Redakcja i korekta ebooka

    Dzień dobry, Panie Damianie. Być może zdołam pomóc. Ja także zajmuję się zawodowo redakcją i korektą (prac naukowych i książek, moje nazwisko można spotkać kilka razy przy różnych publikacjach, np. Wydawnictwa Znak). Warto szukać dobrego specjalisty, bo nie każdy nim jest (przed rokiem poprawiałem pracę doktorską, którą przede mną poprawiało podobno jakieś 10 osób; nie wiem, co i jak oni robili, skoro po korekcie wyszło ponad 3000 błędów). Brzmi ciekawie? To porozmawiajmy.

    Do negocjacji
  • Teksty na bloga, copywriter, redagowanie tekstu, stała współpraca

    Dzień dobry. Być może zdołam pomóc. Piszę komercyjnie od 20 lat, mam 15 lat doświadczeń w e-handlu, zajmuję się też redakcją i korektą książek. Wśród moich klientów jest kilka firm zajmujących się nieruchomościami (od mniejszych, które wynajmują kilka mieszkań, po większe, które skupują i sprzedają duże nieruchomości komercyjne). Nie jestem specjalistą od aspektów prawnych związanych z ich handlem, za to chętnie wnikam w ciekawy temat i zgłębiam wiedzę. Nieruchomości to temat wart zgłębienia. A o ile Państwa klientami nie są firmy patrzące wyłącznie na stawki, to na pewno będę w stanie pomóc przy tworzeniu ciekawych, angażujących tekstów. Brzmi ciekawie? To porozmawiajmy.

    Do negocjacji
  • Reklama na FB dla produktów które posiadam na sklepie internetowym

    Polecam Państwu dwóch fenomenalnych chłopaków - jestem ich klientem od 2 miesięcy. Nie obiecuję, że znajdą czas (to już do ustalenia z nimi), ale obiecuję, że do tematu podejdą z ogromną wiedzą i zaangażowaniem jak do swojego. Pracuję jako kierownik różnych sklepów internetowych od 2005 roku i tylko kilka razy w życiu trafiłem na tak dobrych fachowców.

    Do negocjacji
  • Tekst lektorski oraz scenopis

    Dzień dobry, Panie Mateuszu. Być może zdołam pomóc. Piszę komercyjnie od 20 lat, tyle samo czasu zajmuję się storytellingiem. Od czasu do czasu tworzę scenariusze, scenopisy czy treści lektorskie, ostatnie takie wyzwanie miałem 2 tygodnie temu. Porozmawiajmy.

    Do negocjacji
  • Pozycjonowanie strony przychodni stomatologicznej

    Panie Janku, jeżeli chce Pan kontakt do człowieka, którego jestem klientem (właśnie na pozycjonowanie) od 2 lat, to proszę dać znać.

    Do negocjacji
  • Napisanie opowiadania

    Panie Piotrze, porozmawiajmy. Pracuję z tekstem od 20 lat zarówno jako autor, jak i redaktor/korektor.

    Do negocjacji
  • Poszukuję specjalisty od SEO i reklamy –  stała współpraca

    Panie Michale, do SEO polecam człowieka, którego jestem klientem od 2 lat. Jeśli już Pan szukał wykonawcy, to pewnie Pan wie, że obietnice rzadko kiedy idą w parze z możliwościami. Ja zajmuję się sklepami internetowymi od 2005 roku i dobrze znam te problemy. Rzetelny, słowny pozycjoner to niestety rzadkość i dlatego polecam człowieka, którego sam sprawdzam od 2 lat.

    Do negocjacji
  • Oferta handlowa

    Dzień dobry. Widzę, że potrzeba Państwu kogoś, kto przyjrzy się Państwa branży, Państwa konkurencji i Waszym klientom. Zazwyczaj kryterium jest cena, ale domyślam się, że planujecie Państwo naruszać to kryterium tak często, jak się da. W takim razie przydam się. Piszę komercyjnie od 20 lat, mam też 15 lat doświadczeń w e-handlu. I od czasu do czasu współpracuję przy budowaniu ofert sprzedażowych czy innych elementów związanych ze sprzedażą. Brzmi dobrze? To porozmawiajmy.

    Do negocjacji
  • Wszystkie ręce na pokład, bo mistrz redakcji poszukiwany!

    Cześć, Arletto. Myślę, że zdołam Ci pomóc. Jestem szalonym naukowcem, który przeszczepia kończyny... Nie, to nie to. Pracuję z tekstem od ponad 20 lat jako copywriter sprzedażowy. Od około 5 lat również jako redaktor i korektor. Jeśli chcesz, to wyłapię błędy w Twoim ogłoszeniu, choć lepiej nie - mało kto to lubi. Pracowałem nad doktoratami, pracowałem między innymi ze "Znakiem" znajdziesz szybko moje nazwisko w Google, ale najczęściej z selfpublisherami. Brzmi ciekawie? To porozmawiajmy.

    Do negocjacji
  • Copywriter poszukiwany - branża motoryzacyjna

    Dzień dobry. Z przyjemnością pomogę. Piszę komercyjnie od 20 lat, mam 15 lat doświadczeń w e-handlu, zawodowo zajmuję się też redakcją i korektą książek, czasami prowadzę szkolenia. Przepracowałem 11 lat w branży motoryzacyjnej, między innymi w firmach Moto Budrex i JMK. Siłą rzeczy Państwa branża i firma przewijała się w różnych rozmowach czy np. w "Przeglądzie Oponiarskim". Doświadczenie sprzedażowe sprawia, że oferuję merytoryczne, ciekawe, ale przede wszystkim angażujące i sprzedażowe treści. Brzmi ciekawie? To porozmawiajmy.

    Do negocjacji
  • Zlecę opracowanie portalu (treści oraz kategorie)

    Dzień dobry, Panie Konradzie. Być może zdołam pomóc. Piszę komercyjnie od 20 lat, mam 15 lat doświadczeń w handlu internetowym. Często współpracuję przy pisaniu tekstów dla różnych portali, gdzie czasami nie wiadomo na początku, co jest do zrobienia i szczegóły domawiamy na bieżąco. Przepracowałem 11 lat w branży motoryzacyjnej, a wśród klientów mam również firmy produkujące i sprzedające maszyny rolnicze. I być może najważniejsze: potrzebuje Pan tekstów, które będą atrakcyjne zarówno dla Google, jak i dla użytkownika - tym zajmuję się zawodowo. Brzmi ciekawie? To porozmawiajmy.

    Do negocjacji
  • Stworzenie dobrego sklepu internetowego

    Panie Mariuszu, jeśli do tego ma być przyjazny i dla klienta, i dla Google, to polecam Panu człowieka, który wykonywał lub optymalizował dla mnie kilka e-sklepów.

    Do negocjacji
  • Korekta językowa oraz formatowanie pracy doktorskiej

    Dzień dobry, Panie Marcinie. Być może zdołam pomóc. Oprócz tego, że piszę komercyjnie od 20 lat, to zawodowo koryguję i redaguję książki i inne materiały. Ostatnią pracę doktorską (600 stron) poprawiałem przed rokiem, ostatnią magisterską jakieś pół roku temu. I dlatego dobrze wiem, że zmora niektórych prac potrafią być: powtórzenia, dziwna konstrukcja zdań, potoczny język oraz dość dowolny format dla rysunków, przypisów. I nader często przypisy i bibliografia nie pokrywają się. To wymaga nie tylko przeczytania pracy od deski do deski, ale też "dłubania" w pracy, przewidywania, gdzie na ogół pojawiają się usterki. Zainteresowałem? To porozmawiajmy.

    Do negocjacji
  • REKLAMA FACEBOOK ADS, ALLEGRO ADS

    Panie Mariuszu, gdyby do dobrych kampanii potrzebował Pan bardzo dobrych opisów produktów do e-sklepu czy Allegro, to porozmawiajmy. Obejrzałem Pana ofertę. Myślę, że 20 lat doświadczeń w copywritingu, 15 lat w e-handlu i pół roku w firmie farmaceutycznej przyda się Panu.

    Do negocjacji
  • Korekta/ poprawa tekstów

    Panie Tomaszu, jeśli na poprawę czeka dużo tekstów, to chętnie pomogę. Oprócz tego, że od ponad 20 lat zajmuję się komercyjnym pisaniem, to od kilku lat redaguję i koryguję książki i inne teksty. Porozmawiajmy.

    Do negocjacji
  • Redaktor/korektor Literatura kobieca

    Dzień dobry. Z przyjemnością pomogę. Od kilku lat zajmuję się redakcją i korektą zarówno książek, jak i innych tekstów, współpracuję m.in. z Wydawnictwem Znak, pracowałem też nad książką innej popularnej polskiej autorki. A i termin jest dogodny. Porozmawiajmy.

    Do negocjacji
  • Indywidualny sklep internetowy

    Dzień dobry. Ponieważ od ponad 15 lat zawodowo zajmuję się kierowaniem różnymi sklepami internetowymi (co oznacza, że projektuję je, planuję, piszę specyfikacje, a potem dbam o jej rzetelne wykonanie), to podpowiem, że za mniej niż 10000 złotych kupicie Państwo jedynie problemy. Webmaster, który nie doszacuje swojego zlecenia, zacznie je robić, a potem zajmie się czym innym. Finalnie dostaniecie Państwo byle jaki sklep, zupełnie pozbawiony choćby śladów optymalizacji, czasami zaprojektowany nielogicznie (ale zgodnie ze specyfikacją, więc webmaster nie będzie widział problemu) i dużo po czasie. Będziecie Państwo zaskoczeniu, że można komuś zapłacić sporo pieniędzy, a w zamian dostać wiele nieprzyjemności.

    Do negocjacji
  • Specjalista ds. marketingu i wsparcia sprzedaży w stolarni

    Dzień dobry. Być może zdołam pomóc. Większość wymienionych przez Państwa rzeczy robię zawodowo od wielu lat (piszę komercyjnie od 20 lat, pracuję w e-handlu od 15 lat (sprzedaż, obsługa klienta i zarządzanie e-sklepami), redaguję i koryguję książki, zajmuję się marketingiem kilku firm, a proste zmiany graficzne robię właśnie w Corelu. Świetnie rozumiem wielozadaniowość: nikt nie umie wszystkiego, ale im większa wiedza, doświadczenie i entuzjazm, tym większe szanse na idealny efekt. Od ponad roku regularnie piszę różne treści dla firmy produkującej meble (i mniej regularnie dla drugiej z tej samej branży). A przy planowaniu i realizacji zadań w mediach społecznościowych wspiera mnie kolega - rewelacyjny fachowiec. Brzmi obiecująco? To porozmawiajmy.

    Do negocjacji