Układam marketing - Krzysztof Baranowski

Poznań

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Krzysztof Baranowski
Krzysztof Baranowski
Telefon:
577XXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość
Podgląd

Jestem marketingowcem z dużym doświadczeniem.

Słowa kluczowe: Usługi graficzne, usługi multimedialne, grafika, multimedia, animacja, merkating, rp, copywriting, facebook, social media, media społecznościowe, instagram, pinterest
Umiejętności
  • Social Media - prowadzenie profili w serwisach społecznościowych

    Ekspert (10 lat)

  • Organizacja konkursów i akcji marketingowych

    Zaawansowany (15 lat)

  • Projekty graficzne

    Zaawansowany (10 lat)

  • e-marketing - kampanie CPC w Adwords i Facebook

    Zaawansowany (7 lat)

Doświadczenie
  • LIDL, Kuchnia Lidla (w agencji reklamowej GPD) (maj 2013 - grudzień 2013)

    MŁODSZY SPECJALISTA DS. MARKETINGU: W zespole odpowiedzialnym za stronę www.KuchaniaLidla.pl administrowałem
    treść serwisu, dodawałem aktualizacje i monitorowałem internet. Zajmowałem się
    również kanałami społecznościowymi na Facebook’u oraz YouTube.

  • Murallo - agencja reklamowa (styczeń 2014 - sierpień 2014)

    KIEROWNIK DZIAŁU MARKETINGU: Zarządzałem zespołem jedenastu osób. Wspólnie realizowaliśmy 18 projektów
    dofinansowanych ze środków unijnych. Zajmowaliśmy się kompleksową obsługą
    marketingową: budową wizerunku marki, przygotowaniem strategii, komunikacją,
    promocją oraz PR’em.

  • Studio Integra (wcześniej GreatFruits) (październik 2003 - obecnie)

    Właściciel: Swoją agencję kreatywną założyłem podczas studiów. Wraz z zarządzanym przeze
    mnie zespołem realizowałem wydarzenia promocyjne, imprezy targowe, materiały
    reklamowe dla m.in: Silesia City Center, Galerii Pomorskiej, Galerii Plaza, Galerii
    Malta, Kupca Poznańskiego, ZTM Poznań, Międzynarodowych Targów Poznańskich.
    W późniejszych latach zajmowałem się promocją, PR’em, tworzeniem stron internetowych i e-marketingiem całych marek jak np. Semper, czy Kraina Herbaty. Obecnie silnie współpracuję z trzecim sektorem.

  • YANOSIK (w agencji reklamowej Creandi) (wrzesień 2014 - grudzień 2015)

    SPECJALISTA DS. MARKETINGU I PR: Dla Creandi zajmowałem się kompleksową obsługą marketingu najpopularniejszej
    polskiej aplikacji mobilnej - Yanosik. Realizowałem konkursy, wydarzenia targowe,
    akcje promocyjne w aplikacji oraz mediach społecznościowych. Największym
    sukcesem była realizacja grywalizacji w aplikacji Yanosik, która zwiększyła ilość
    przejechanych kilometrów przez użytkowników o 12%.

  • VOX (meble, drzwi, podłogi) (styczeń 2016 - obecnie)

    MENADŻER MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Dla marki VOX zajmuję się tworzeniem jednolitego i spójnego wizerunku w mediach
    społecznościowych. Zaktualizowałem i prowadzę stronę Wnętrza VOX na Facebook’u,
    co w ciągu roku podwoiło konwersję i zaangażowanie odbiorców. Założyłem
    kanały na Instagram oraz Pinterest, które w rok osiągnęły 25% zasięgu strony VOX
    na Facebook’u. Największym sukcesem była współpraca z vlogerką Zuzanną Borucką, której efekty dotarły do 2 milionów osób, będących grupą docelową marki VOX.

Edukacja
  • Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych (wrzesień 2000 - czerwiec 2003)

    Zarządzanie i Marketing (specjalizacje: negocjacje, promocja i PR) - licencjackie

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (wrzesień 2003 - czerwiec 2008)

    Psychologia (specjalizacja: psychologia pracy) - magisterskie

Osiągnięcia
  • Sylwestrowy konkurs dla Yanosika (grudzień 2014)

    Konkurs dla użytkowników aplikacji Yanosik. Wzięło w nim udział ponad 10 tysięcy użytkowników. Budżet całego konkurs: 700 zł.

    W konkursie ujawnialiśmy niedostępne nigdzie dane statystyczne. Konkurs polegał na szacowaniu tych danych (np: ile zgłoszono kontroli drogowych w określonym czasie). Tematyka budziła spore zainteresowanie a niska bariera wejścia spowodowały że wiele osób wzięło udział w konkursie. W tamtym czasie żaden konkurs nie był tak popularny. Kilka miesięcy wcześniej w konkursie z nagrodą o wartości ponad 2 000 zł wzięło udział 240 osób.

  • Bicie rekordu użytkowników Yanosika (maj 2015)

    W weekend Majowy aplikacja Yanosika zwykle notowała wysokie wzrosty. W tamtym roku zorganizowałem akcję bicia rekordu co rzeczywiście spowodowało że w jednym momencie 144 tysiące użytkowników się zalogowało w jednej chwili. Od tamtego czasu rekord nie został pobity.
    https://yanosik.pl/bijemy-rekord/

  • Potwierdzenie istnienia zająca wielkanocnego (Yanosik) (kwiecień 2015)

    Akcja o charakterze wizerunkowym. W aplikacji Yanosik wprowadzono ostrzeżenia o Zającu Wielkanocnym na drodze na okres świąt wielkanocnych. W ten sposób wywołaliśmy u współpasażerów użytkownika pozytywny klimat świąt. Dodatkowo użytkownik miał możliwość potwierdzić w aplikacji informacje o zającu.
    Po akcji przygotowaliśmy raport z wynikami akcji które wykazały że ponad 76% użytkowników (ponad 10 tysięcy) potwierdziło istnienie zająca wielkanocnego.

  • Galeriowa Szafa (styczeń 2009)

    Społeczność internetowa Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy.
    Bardzo duży projekt trwający kilka lat. W ramach tego projektu powstała społeczność klientów Galerii Pomorskiej. Każdy użytkownik mógł uzupełnić swój profil, dodawać zdjęcia, dodawać znajomych oraz prowadzić bloga. W rekordowym miesiącu o zakupach w Galerii blogowało 100 osób w 1000 postach. Dzięki ogromnej ilości treści na stronie ruch organiczny sięgał 15 tysięcy wejść miesięcznie.
    (Społeczność niestety już nie istnieje)

  • Rok social mediów marki VOX (styczeń 2016)

    W przeciągu raku udało się:
    - podwoiłem zaangażowanie użytkowników na Facebooku
    - scaliłem ponad 40 stron na Facebooku związanych z marką VOX (wiele salonów prowadziło strony na własną rękę)
    - wprowadziłem funkcjonalność "lokalizacje" na Facebooku
    - utworzyłem stronę globalną dla marki VOX na Facebooku
    - utworzyłem kanał na Instagramie z najwyższym poziomem zaangażowania w branży (10%)
    - uzupełnienie opisów na Pintereście spowodowało wzrost zasięgu od 0 do 15 tys. zasięgu miesięcznie

  • Konkurs dla Alicji Thórz (czerwiec 2016)

    Na facebookowej stronie pływaczki Alicji Tchórz, w czasie kiedy miała 5 tys. fanów, zrealizowałem konkurs, który w 4 edycjach wygenerował 120 tyś zasięgu. W konkursie wzięło udział ponad 1000 osób. Nie użyto przy tym żadnych płatnych promocji a budżet na nagrody zamykał się w kwocie 300 zł na każdą edycję.

Zakres działania
Aktualne zlecenia z moim udziałem ()