Karolina Krawczyk

Bytom

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Karolina Krawczyk
Karolina Krawczyk
Telefon:
538XXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość

Doświadczenie administracyjno-biurowe, organizacja i zarządzanie (od prac administracyjnych po imprezy pracownicze, wesela itp). Znajomość rynku poligraficznego i reklamy (doradztwo). Doświadczenie w finansach, ubezpieczeniach oraz pozyskiwanie funduszy europejskich (redagowanie pism, wniosków i pisanie biznesplanów). Znajomość języka włoskiego i angielskiego, podstawowa znajomość języka niemieckiego, nauka hiszpańskiego. Ciągle uczę się czegoś nowego i szkole się. Przyjmę zlecenia od drobnych prac biurowych, napisanie pism czy wniosków po organizację dużych imprez.

Słowa kluczowe: Usługi dla firm, obsługa biura, obsługa klienta, administracja biura, usługi biurowe
Doświadczenie
  • Nomax Investments Sp. z o.o. (luty 2019 - obecnie)

    Koordynator ds. Administracyjnych: archiwizacja dokumentacji, prowadzenie rejestrów umów i innych dokumentów, sprawny obieg informacji i dokumentacji w firmie, zaopatrzenie w niezbędne art. biurowe i spożywcze, prowadzenie harmonogramu i rezerwacji salek konferencyjnych oraz samochodów, obsługa spotkań biznesowych, rezerwacja pokoi hotelowych i biletów lotniczych, wysyłanie i przyjmowanie paczek, zlecenia tłumaczeń, wystawianie faktur, obsługa urządzeń biurowych, wykonywane innych poleceń przełożonego zgodnie z umiejętnościami i kwalifikacjami.

  • MR Studio Mirosław Rawlik (listopad 2012 - październik 2013)

    Asystenka Szefa / Recepcjonistka: administracja biurowa, kontrola nad zleceniami, przygotowywanie ofert handlowych, tworzenie baz danych, pozyskiwanie nowych klientów (głównie kontakt telefoniczny lub mailowy) oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z stałymi klientami, doradztwo w zakresie usług firmy, znajomość z zakresu specyfikacji m.in. papieru i jego uszlachetnień, ścisła współpraca z grafikami i drukarniami, dbałość o obieg informacji i dokumentacji w firmie, raportowanie, asysta właściciela firmy.

  • PGT Sp. z o.o. (maj 2013 - maj 2014)

    Office Manager / Kierownik Biura Zarządu: procesowanie dokumentacji (nadzór nad obiegiem w firmie i poza nią), tworzenie baz danych, rekrutowanie pracowników, szkolenia z zakresu produktów oraz działalności firmy, nadzór nad grupą handlowców oraz administracją (ok 5-15 osób), tworzenie raportów sprzedażowych i analiz, dbanie o sprawy spółki, kontakt z partnerami firmy oraz klientami zarówno bezpośredni jak i elektroniczny, prace administracyjne.

  • SKOK im. F. Stefczyka (lipiec 2015 - luty 2019)

    Specjlista ds. Finansowych: identyfikacja potrzeb Klienta, ofertowanie usług i produktów, realizacja indywidualnego planu sprzedaży, zarządzanie relacjami z Klientem, samodzielne pozyskiwanie klientów (w tym na zewnątrz), udział w działaniach marketingowych Placówki, aktywny udział w procesie sprzedaży, udział w procesach adaptacji i wsparcie merytoryczne innych pracowników, dokonywanie operacji kasowych, ścisłe przestrzeganie procedur i regulacji.

Edukacja
  • ZST w Bytomiu (wrzesień 2008 - kwiecień 2012)

    Ekonomia, Finanse i Rachunkowość - średnie

  • WSB wydział zamiejscowy w Chorzowie (październik 2012 - październik 2015)

    Ekonomia Managerska - licencjackie

Zakres działania
Aktualne zlecenia z moim udziałem ()