KompasArtStudio.pl - Justyna Muszyńska

Wrocław

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Telefon:
695XXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość
Podgląd

Agencja reklamowa KOMPAS ArtStudio oferuje doradztwo marketingowe i bieżące wsparcie graficzne. Zajmujemy się projektowaniem graficznym katalogów, SIW, reklam prasowych, tworzymy strony WWW i skle

Słowa kluczowe: Agencja reklamowa KOMPAS ArtStudio, agencja reklamowa Wrocław, reklamy prasowe, projektowanie katalogów i folderów, projekty opakowań, tani druk reklamowy, strony WWW, doradztwo marketingowe
Realizacje
Zdjęcia i grafika (4)
  • Katalog produktów marki Pierre Cardin Znana i ceniona na całym świecie marka Pierre Cardin wymaga profesjonalnego podejścia i grafiki na miarę światowych projektantów mody. Zaprojektowany i wydrukowany przez nas katalog produktów marki Pierre Cardin to pełna gama akcesoriów marki Pierre Cardin do telefonów komórkowych, aparatów cyfrowych i laptopów. Katalog miał pomóc naszemu klientowi wprowadzić na polski rynek markowe kabury i pokrowce na telefony komórkowe oraz torby na laptopy. Na potrzeby katalogu przygotowaliśmy grafikę, zdjęcia produktów, teksty reklamowe i produktowe oraz wydrukowaliśmy kilka tysięcy sztuk katalogu.
  • Folder OMNIBUS – ONLINE dla firmy IMAS International Firma IMAS International jest częścią międzynarodowej sieci instytutów badania rynku i opinii społecznej – IMAS International – i zalicza się do kilkunastu największych firm badawczych w Polsce. Dla firmy IMAS International zaprojektowaliśmy folder informacyjny, reklamujący badanie OMNIBUS-ONLINE. Badanie to realizowane jest przez Internet, wśród zarejestrowanych uczestników panelu IMAS OnLine (www.imasonline.pl).
  • Dla firmy SPC Solvent Printer Center zaprojektowaliśmy folder, reklamujący aktualną ofertę produktową firmy. Firma SPC jest dystrybutorem drukarek wielkoformatowych. Folder reklamowy został przygotowany specjalnie na Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2009, gdzie firma SPC prezentowała swoją najnowszą ofertę: dwa modele drukarek Hi-JET. Model X6328B o szerokości zadruku 3,2m oraz model X6184B o szerokości zadruku 1,8m.
  • Broszura dla pracowników firmy doradczo-szkoleniowej PROFES Broszura gramy FAIR PLAY powstała na bazie serii warsztatów, skierowanych do całej kadry PROFES. Powstało ponad 150 propozycji zapisów, dotyczących kultury organizacyjnej firmy. Zostały one przeanalizowane i zebrane w zbiór kilkudziesięciu zasad zgrupowanych w siedmiu rozdziałach broszury gramy FAIR PLAY: * relacje i atmosfera – Dbamy o relacje i atmosferę współpracy (przyłap kogoś na czymś dobrym przynajmniej raz dziennie, staraj się nie narzucać innym swoich złych nastrojów); * cel i zespół – Realizujemy wspólny cel (wspólny cel jest nadrzędnym priorytetem; osobista racja jest ważna, ale nie za wszelką cenę, dopiero wówczas współpraca będzie możliwa); * komunikacja – Dbamy o jakość i skuteczność komunikacji (zawsze wyjaśniaj intencje swoich decyzji i działań wszystkim, których one dotyczą, określaj na wstępie jasne dla wszystkich cele); * feedback – Udzielamy sobie feedback’u (budujemy kulturę feedback’u zrównoważonego; rozwijamy się nie tylko poprzez korygowanie błędów, ale przede wszystkim poprzez udzielanie pozytywnej informacji zwrotnej); * szacunek i zaufanie – Szanujemy siebie nawzajem, pracę i czas każdej osoby (każdy z nas działa z dobrymi intencjami i każdy otrzymuje kredyt zaufania, jesteśmy różni; szanujmy nawzajem swoją odrębność); * wiedza – Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem (nie jest grzechem nie wiedzieć, grzechem jest udawać, że się wie i nic z tym nie robić, nie wyważaj otwartych drzwi; staraj się korzystać ze sprawdzonych rozwiązań); * dojrzałość i doskonalenie – W sposób dojrzały rozwiązujemy pojawiające się problemy (jeśli coś się nie powiedzie, to staraj się szukać rozwiązań z tej sytuacji a nie usprawiedliwień dlaczego tak się stało). Firma PROFES poprosiła nas o przygotowanie grafiki do powyższych haseł/rozdziałów, przygotowanie siedmiu plakatów oraz broszury gramy FAIR PLAY. Przygotowaliśmy kilka konwencji graficznych, opartych na zdjęciach, ilustracjach graficznych oraz symbolice. Firmie najbardziej spodobała się konwencja symboliczna, w której ludzie i ich relacje jako symboliczne punkty, przenikają się wzajemnie, rozwijają, tworzą solidne podstawy, oparte na szacunku i wzajemnym zaufaniu. Zaangażowanie Zarządu i pracowników w opracowanie zasad kultury organizacyjnej firmy PROFES, potwierdza fakt, że firma jest wiodącą na rynku firmą szkoleniową, specjalizującą się w obszarach zarządzania organizacją. Świadczą o tym również liczne nagrody i wyróżnienia, jakie uzyskała firma PROFES.
WWW (6)
Pracownicy
  • Justyna Muszyńska
    Justyna Muszyńska

    Justyna Muszyńska jest wieloletnim praktykiem marketingowym oraz współwłaścicielem Agencji Reklamowej KOMPAS ArtStudio. Jej klientami są zarówno spółki giełdowe jak i małe, kilkuosobowe przedsiębiorstwa. Przez kilka lat pełniła funkcję Dyrektora ds Marketingu we wrocławskiej spółce akcyjnej, prowadzącej handel B2B. Jest absolwentką studiów magisterskich na Politechnice Wrocławskiej, na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz absolwentką studiów podyplomowych na Akademii Ekonomicznej, na kierunku Rachunkowość i Kontrola finansowa. Jest autorem bloga o marketingu i reklamie – http://blogkompasartstudio.pl/ , gdzie publikuje swoje artykuły z zakresu doradztwa marketingowego, grafiki i reklamy oraz autorem Poradnika Marketingowego dla właścicieli małych i średnich firm. e-mail: justyna@kompasartstudio.pl telefon: +48 (0) 695 921 708

  • Rafał Rzeźniak
    Rafał Rzeźniak

    Rafał Rzeźniak jest absolwentem wzornictwa przemysłowego i grafiki użytkowej na wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych oraz współwłaścicielem Agencji Reklamowej KOMPAS ArtStudio . Od 2005 roku świadczy usługi graficzne dla małych i średnich przedsiębiorstw. Specjalizuje się w dziedzinie graficznych form wizualnych takich jak: opakowania, katalogi wizerunkowe, broszury, reklamy prasowe, liczne kreacje marketingowe. e-mail: rafal@kompasartstudio.pl telefon: + 48 (0) 505 601 525

  • Wojtek Kaczmarek
    Wojtek Kaczmarek

    Wojtek Kaczmarek jest właścicielem firmy informatycznej BOK 11 Solutions. Świadczy szeroki zakres usług informatycznych, m.in.: outsourcing usług informatycznych, wdrożenia systemów CMS oraz innych systemów portalowych, diagnostykę informatyczną i wiele innych. W Agencji Reklamowej KOMPAS ArtStudio zajmuje się wdrażaniem sklepów internetowych, tworzeniem stron WWW oraz bieżącym wsparciem technicznym. e-mail: wojtek@kompasartstudio.pl telefon: + 48 (0) 504 428 204

Dyplomy i certyfikaty
  • Referencje od spółki Bickhardt Bau

    "Agencja reklamowa KOMPAS ArtStudio, z siedzibą we Wrocławiu na ulicy Grabiszyńskiej 279, zaprojektowała, wykonała oraz okleiła grafiką reklamową flotę pojazdów Spółki Bickhardt Bau Polska Sp. z o.o. Między innymi: koparki, ładowarki, busy, równiarkę, walec oraz samochody osobowe, łącznie 42 pojazdy Spółki. Współpraca z Agencją reklamową KOMPAS ArtStudio przebiegała sprawnie i była dla Spółki Bickhardt Bau Polska Sp. z o.o. pod każdym względem satysfakcjonująca. Projekt graficzny oznakowania floty, wykonany przez Agencję reklamową KOMPAS ArtStudio, wyróżniał się pomysłowością, dbałością o szczegóły i był zgodny z oczekiwaniami Spółki Bickhardt Bau Polska Sp. z o.o. Oklejanie pojazdów przebiegało zgodnie z ustalonym harmonogramem, a wykonane przez Agencję reklamową KOMPAS ArtStudio prace, cechują się wysoką jakością. Niniejszym Spółka Bickhardt Bau Polska Sp. z o.o. rekomenduje Agencję reklamową KOMPAS ArtStudio jako sprawdzonego, rzetelnego i godnego zaufania partnera."

  • Referencje od firmy PROFES
    Referencje od firmy PROFES (kwiecień 2010)

    Od firmy PROFES otrzymaliśmy referencje za wykonanie projektów graficznych plakatów, folderów i dyplomów, związanych z projektem wewnętrznym realizowanym w firmie PROFES oraz za wydruk w/w materiałów. Oto fragment listu referencyjnego: "Współpraca przebiegała na najwyższym poziomie. Studio wyróżnia się elastycznym i otwartym podejściem do Klienta (bieżący kontakt z grafikiem, szybkie poprawki i uwzględnianie niezbędnych zmian w projektach), pomysłowością i bogatym warsztatem grafików, starannością i dbałością o szczegóły. Na uwagę zasługuje także szybka, terminowa realizacja zlecenia. Wydrukowane materiały cechują się wysoką jakością."

  • Referencje od spółki TelForceOne

    Ze spółką TelForceOne współpracujemy od 2005 roku w zakresie realizacji usług reklamowych i graficznych. Spółka powierzyła nam pełną obsługę marketingową, w tym realizację takich działań jak: * Opracowywanie strategii wprowadzania na rynek nowych produktów; * Realizacja kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych i elektronicznych; * Organizacja targów zagranicznych, promujących spółkę TelForceOne oraz produkty marek TF1, FOOF, callme, PierreCardin, Krusell; * Realizacja działań z obszaru marketingu internetowego: - koordynacja prac związanych z pozycjonowaniem sklepu internetowego w wynikach naturalnych i sponsorowanych GOOGLE, - koordynacja prac, związanych z wdrażaniem zmian webusability w sklepie internetowym; - koordynacja prac, związanych z tworzeniem witryn internetowych i forum dyskusyjnego dla klientów ostatecznych; - redakcja bloga korporacyjnego; * Opracowywanie materiałów reklamowych: katalogi, foldery, ulotki, gazetki

Aktualności
  • Koperty z nadrukiem reklamowym (czerwiec 2010)

    Wprowadziliśmy do oferty koperty samoprzylepne z nadrukiem reklamowym jednostronnym. Koperty mają format DL (z okienkiem lub bez okienka), C5, B5 lub C4.

    Koperty z nadrukiem reklamowym można u nas zamówić w ilościach od 500 sztuk w cenie:

    - 0,43 zł netto/szt (koperty DL bez okienka)

    - 0,46 zł netto/szt (koperty C5)

    - 0,63 zł netto/szt (koperty C4)

    Pełen cennik druków reklamowych można znaleźć tutaj: Tanie Druki Reklamowe.

  • SklepWInternecie.pl – nasz nowy serwis o tworzeniu sklepów internetowych (kwiecień 2010)

    Uruchomiliśmy serwis SklepWInternecie.pl , w którym publikować będziemy artykuły, związane z tematyką tworzenia sklepów w Internecie, promocją sklepów internetowych oraz ich funkcjonalnością.

    W serwisie można zapoznać się z poradami, jakich udzielają nasi specjaliści oraz obejrzeć nasze najnowsze realizacje.

  • Roll-upy w niższej cenie (marzec 2010)

    Nadeszła wiosna, stopniały śniegi, rozpoczyna się sezon spotkań biznesowych, konferencji, szkoleń. Z tej okazji obniżamy ceny niektórych naszych produktów i usług. Zaczynamy od roll-upów. Od dzisiaj roll-upy można u nas wydrukować w cenie 290 zł netto (zimowa cena to 350 zł netto).

    Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą naszych tanich druków reklamowych.

    Już za niecałe 340 zł netto możesz mieć zestaw firmowych materiałów reklamowych, w skład którego wchodzi 100 sztuk wizytówek, 50 sztuk teczek ofertowych oraz 100 sztuk ulotek A4 lub 400 sztuk ulotek A6.

    Wizytówki możesz u nas wydrukować już od 0,098 zł za sztukę, a płyty z nadrukiem i wgraniem danych od 2,55 zł za sztukę przy nakładzie 50 sztuk.

  • Pozycjonowanie naturalne w GOOGLE (luty 2010)

    Na naszym blogu opublikowaliśmy artykuł, dotyczący pozycjonowania naturalnego w GOOGLE. Artykuł zawiera najczęściej zadawane nam przez klientów pytania oraz odpowiedzi naszych ekspertów, zajmujących się pozycjonowaniem naturalnym.

    Zachęcamy do przeczytania artykułu: Pozycjonowanie naturalne w GOOGLE – o co pytają nas klienci?

  • Salon Time Trend Zibi w Pasażu Grunwaldzkim ma nową witrynę (styczeń 2010)

    Od wczoraj, witryna salonu Time Trend Zibi w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, prezentuje ekskluzywną kolekcję zegarków marki Calvin Klein.

    Na witrynę salonu Time Trend, nakleiliśmy 6 naklejek o łącznej powierzchni 22 metrów kwadratowych.

  • Sklep internetowy dla dealera firmy KARCHER (styczeń 2010)

    Dla firmy CENTRUM, dealera produktów Kärcher, stworzyliśmy sklep internetowy oraz strony informacyjne o firmie.

    Sklep jest narazie opublikowany w wersji beta pod adresem www.centrum-karcher.pl

Warunki współpracy
  • Zapraszamy do współpracy szczególnie:

    * Firmy, szukające wsparcia i doradztwa marketingowego;
    * Samodzielnych Przedsiębiorców oraz właścicieli małych i średnich firm, szukających agencji reklamowej, która stosuje tanie i skuteczne działania marketingowe, pomagające zwiększać sprzedaż produktów lub usług;
    * Działy Marketingu przygotowujące nowe kampanie reklamowe lub chcące wprowadzić na rynek nowy produkt, w związku z czym potrzebują zdolnego grafika, copywritera lub dodatkowego marketingowca;
    * Osoby planujące założyć własną firmę, które potrzebują doradztwa marketingowego, strony internetowej, wizytówek;
    * Firmy, które chcą zwiększyć jakość swoich produktów lub usług, a tym samym pozyskać nowych, lojalnych klientów.

    Nawiązując z nami współpracę, odniesiesz następujące korzyści:

    * Otrzymasz wskazówki i odpowiedzi na pytanie “Jak prowadzić tani i skuteczny marketing w czasach kryzysu gospodarczego” , które opracowaliśmy w formie Poradnika Marketingowego dla właścicieli małych i średnich firm. Poradnik możesz pobrać już teraz – Poradnik Marketingowy dla właścicieli małych i średnich firm, Justyna Muszyńska – pobierz (2.4 MB, pdf);
    * Dostaniesz 45% rabatu na stworzenie strony internetowej dla Ciebie oraz Twoich czterech znajomych przedsiębiorców. Zapoznaj się z PROMOCJĄ – strony internetowe w niższej cenie!;
    * Zamawiając u nas stworzenie strony internetowej i/lub zlecając nam obsługę kampanii reklamowych w GOOGLE AdWords, otrzymasz od nas w prezencie kupon o wartości 200 zł, dzięki któremu będziesz mógł sprawdzić jak działa reklama w GOOGLE AdWords. Sprawdź ofertę bezpłatnych kuponów GOOGLE AdWords;
    * Jeśli dopiero zakładasz firmę lub Twoja firma funkcjonuje na rynku dopiero od roku, a Ty nie masz jeszcze dużo stałych klientów ani wysokich przychodów, możesz rozłożyć na RATY płatność za nasze usługi;
    * Możesz nie płacić za nasze usługi środkami pieniężnymi tylko rozliczać się z nami BARTEREM, zależy to oczywiście od produktów lub usług, jakie świadczysz;
    * Rozpoczynając z nami współpracę poszerzasz swoje kontakty biznesowe, dołączając do grona naszych klientów i partnerów biznesowych;
    * Nawiązując z nami współpracę otrzymujesz dostęp do bezpłatnych artykułów z zakresu doradztwa marketingowego, grafiki i reklamy;
    * Możesz u nas tanio wydrukować niewielkie ilości swoich materiałów reklamowych. Już za niecałe 340 zł netto może

Zakres działania
Aktualne zlecenia z naszym udziałem ()