NIe przepłacaj- BiuroTax! - Jarosław Wiśniewski

(1)

Warszawa

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Jarosław Wiśniewski
Jarosław Wiśniewski
Telefon:
(60XXXX
« Pokaż
Skype:
biuXXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość
Podgląd

www.BiuroTax.pl

Słowa kluczowe: Księgowość rachunkowość księga przychodów handlowe internetowa podatki Warszawa tanio
Umiejętności
  • Kompleksowa obsługa księgowa, kadry i płace

    Ekspert (17 lat)

  • Doradztwo inwestycyjne

    Ekspert (10 lat)

  • Doradztwo dot. Funduszy UE

    Ekspert (8 lat)

  • Audyt, Zarządzanie strategiczne

    Zaawansowany (6 lat)

Edukacja
  • Wyższa Szkoła Administracji, Uniwersytet Warszawski, (październik 1993 - maj 2001)

    Administracja Publiczna, Rachunkowość i Finanse, Fundusze UE. - magisterskie

Dyplomy i certyfikaty
Sprzęt i wyposażenie
  • CDN Optima Comarch S.A.
    CDN Optima Comarch S.A.

    Dysponujemy pełnym pakietem modułów CDN Optima. Nasi Klienci otrzymują możliwość korzystania z Pulpitu Menadżera w cenie usługi!!! Wykorzystanie tej funkcjonalności na prawdę obniża koszt obsługi księgowej i usprawnia współpracę.

  • Platforma BiuroTAX BiuroTAX
    Platforma BiuroTAX BiuroTAX

    Zintegrowane środowisko aplikacji służących usprawnieniu współpracy pomiędzy przedsiębiorcami i personelem księgowym.

Osiągnięcia
  • Rozpoczęcie działalności Biuro Rachunkowe s.c. (maj 1995)

    Działalność biura rachunkowego początkowo oparta była o metodę "home office" - a tak po polsku mówiąc, to zaczynaliśmy w domu, przy jednym biurku, dwóch krzesłach, komputerze P486 i niezawodnej drukarce igłowej OKI oraz rewelacyjnym programie księgowym Polsystem. Fax dokupiliśmy po roku. I nikt nie narzekał.. :)

  • Wynajęcie pierwszego biura. (październik 1997)

    Po dwóch latach działalności w mieszkaniu, zdecydowaliśmy o konieczności zatrudnienia drugiego pracownika i konieczności wynajmu lokalu usługowego na potrzeby biura rachunkowego. Wiązało się to z zakupem sporej ilości wyposażenia, ale przede wszystkim z koniecznością podjęcia szeregu odważnych decyzji.

  • Zakup nieruchomości na potrzeby działalności usługowej (marzec 2000)

    Spełnienie marzeń o własnym biurze. Na początku miał to być koniec wynajmu, ale wyszło tak, że po zakupie budynku w Raszynie, stare biuro w dotychczasowej lokalizacji (Tarczyn) pozostało. Teraz mogliśmy działać w dwóch lokalizacjach.

  • Rozpoczęcie działalności Young & Case Polska Sp. z o.o. (kwiecień 2004)

    Pomimo iż działało Biuro Rachunkowe s.c. (które funkcjonuje do dzisiaj), postanowiliśmy równolegle uruchomić Young & Case Polska Sp. z o.o. Siedzibą spółki jest Raszyn, misją - consulting i świadczenie usług księgowości internetowej. Kapitał zakładowy początkowo wynosił 50 tyś zł (obecnie 1 141 tyś zł). Od początku poszukiwaliśmy rozwiązań, które pozwoliłby na skuteczną koordynację procesów świadczonych usług dla podniesienia ich sprawności wykonywania.

  • Rozpoczęcie prac programistycznych nad Platformą BiuroTAX (listopad 2004)

    Stworzenie oprogramowania może być tak samo poważną inwestycją jak np. wybudowanie budynku. My nasza inwestycję w Platformę BiuroTAX rozpoczęliśmy od koordynacji prac realizowanych przez personel i partnerów.
    "Stale poszukiwać sposobów, aby lepiej służyć Klientom."

  • Dotacja na nadbudowę budynku o dodatkową kondygnację biurową. (kwiecień 2005)

    Uzyskanie dotacji wydatnie pomogło w ukończeniu rozpoczętej inwestycji nadbudowy budynku w Raszynie o kolejną kondygnację biurową. Przy okazji powstały też nowe miejsca pracy :)

  • Akredytacja PARP dla świadczenia usług doradczych (lipiec 2006)

    Uzyskaliśmy akredytację PARP - jako akredytowani wykonawcy usług doradczych w doradztwie inwestycyjnym dla MŚP.

  • Inwestycja w zabytkowy zespół pałacowo - parkowy w Borkowicach (listopad 2006)

    Przepiękny, zrujnowany obiekt na południu Mazowsza. Wraz z grupą inwestorów postanowiono stworzyć centrum rozwoju przedsiębiorczości z funkcjonalnością szkoleniowo - hotelowo - gastronomiczną.

  • Powołaliśmy Fundację "A JEDNAK" (listopad 2008)

    "A JEDNAK" Fundacja na rzecz zagospodarowania zrujnowanych zabytków i wspomagania przedsiębiorczości. www.ajednak.pl
    Non for profit, czyli nie wszystko złoto co się świeci..

  • Wystąpienie podczas konferencji Comarch (czerwiec 2009)

    W dniu 3 czerwca 2009 roku odbyła się konferencja firmy Comarch S.A. pt.: "Sprawne Biuro Rachunkowe - jak zwiększyć efektywność bez podnoszenia kosztów", do udziału w której zostaliśmy zaproszeni przez organizatora. Nasze autorskie rozwiązania zyskały uznanie wśród słuchaczy. Prezentacja miała trwać 25 min, jednak w efekcie nawiązanej dyskusji wystąpienie zabrało ponad godzinę. Więcej na stronie:

    http://www.biurotax.pl/index.p hp?option=com_content&view =article&id=118:konferencj a&catid=42:kronika&Ite mid=71

  • Współpraca z MJWPU (październik 2009)

    Jeden ze współzałożycieli BiuroTAX został asesorem oceniającym wnioski o dofinansowanie inwestycji Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.

  • Współpraca z Klientami przez Platformę BiuroTAX (styczeń 2010)

    Od stycznia 2010 r umożliwiliśmy Naszym Klientom korzystanie z autorskiego oprogramowania Platforma BiuroTax. System po bezpiecznym (https) zalogowaniu umożliwia szybki i łatwy kontakt z personelem księgowym, przekazywanie i odbieranie dokumentów, dostęp do aplikacji. Dzięki Platformie BiuroTax zawsze możemy być z Tobą - wystarczy że masz dostęp do internetu!

  • Uznanie innowacyjności Platformy BiuroTAX (styczeń 2011)

    W wyniku przeprowadzonych analiz Platformy BiuroTAX, oprogramowanie to zyskało uznanie środowiska naukowego jako jedno z bardziej innowacyjnych oprogramowań służących do komunikacji i współpracy personelu księgowego z Klientami.

  • Współpraca z PSEiAFUE (grudzień 2011)

    Jednemu ze współzałożycieli BiuroTAX powierzono funkcję wiceprezesa Oddziału Mazowieckiego Polskiego Stowarzyszenia Ekspertów i Asesorów Funduszy Unii Europejskiej. www.ekspertue.pl

  • Dofinansowanie dla dalszej rozbudowy Platformy BiuroTAX (kwiecień 2012)

    Uzyskaliśmy dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na prowadzenie prac w celu dalszej rozbudowy Platformy BiuroTAX i podniesienia jej funkcjonalności. Projekt zakończony zostanie w grudniu 2012. Więcej na www.skanerksiegowy.pl

Warunki współpracy
  • Warunki współpracy zależą od Ciebie. Ty decydujesz. My staramy się abyś otrzymał więcej niż oczekujesz.
    Chcemy abyś szanował nas i naszą pracę, abyś płacąc miał poczucie, że "było warto".
    Tylko wtedy możemy liczyć na polecenie naszych usług innym.

    Zacznijmy od umówienia spotkania:
    +48 600224488, e-mail 600224488@biurotax.pl; Skype: biurotax.pl

Zakres działania
Kupuj materiały budowlano-dekoracyjne nawet 10% taniej
Dołącz do Programu DOM Leroy Merlin

Masz już kartę DOM? Dopisz ją do swojego konta na oferii!

Aktualne zlecenia z moim udziałem ()

Otrzymane oceny i komentarze (1)

(5,00) | Otrzymane oceny: 1
2012.04.21
Ocena:
jakość pracy:
terminowość:
komunikacja i kontakt:
dotrzymanie warunków:
Dodatkowe oceny:
brak błędów formalnych:
czytelność i jasność przygotowanych treści:
elastyczność wobec oczekiwań klientów:
krótkie terminy realizacji:
przejrzysta konstrukcja dokumentu:
wykorzystanie analiz otoczenia biznesowego:

Komentarz:

Polecam wszystkim firmę BiuroTAX.