Pełna obsługa księgowa - Biuro Rachunkowe KrakTax

Kraków

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Biuro Rachunkowe KrakTax
Biuro Rachunkowe KrakTax
Telefon:
123XXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość
Podgląd

Kim jesteśmy i czym się zajmujemy?
                                                                                                                               
Jesteśmy nową, prężnie działającą firmą świadczącą kompleksowe usługi biznesowe.

Firma KrakTax wchodząca w skład Tax Group Sp. z o.o. to realizacja wizji która rodziła się w naszych głowach od kilku lat.

Mając styczność z wieloma podmiotami zajmującymi się księgowością dostrzegliśmy ich zalety i wady.
Dzięki temu wiemy co możemy poprawić, aby lepiej spełniać oczekiwania naszych klientów. Umiemy dostosować się do rynku, jednak nie podążamy za nurtem, wytartymi ścieżkami. Jesteśmy otwarci na innowacyjność i niestandardowe pomysły.

Zakres usług to prowadzenie:
- ksiąg handlowych, podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ewidencji ryczałtowej,
- ewidencji nabycia VAT i ewidencji dostaw VAT oraz sporządzanie i składanie deklaracji VAT,
- ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, a także ewidencji wyposażenia
- ewidencji płacowej, sporządzania listy płac pracowników,
a także:
- sporządzanie dokumentów ZUS,
- wyliczanie bieżących zobowiązań podatkowych i wysyłanie deklaracji PIT, CIT oraz sporządzanie rozliczeń rocznych w zakresie podatku dochodowego,
- pełna obsługa kadrowa zatrudnionych pracowników,
- i inne

Słowa kluczowe: Biura rachunkowe, biuro rachunkowe, biuro księgowe, prowadzenie ksiąg, usługi księgowe
Warunki współpracy
  • Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą z naszą firmą prosimy o kontakt telefoniczny, e-mailowy lub osobisty w celu ustalenia terminu oraz miejsca spotkania z naszym specjalistą. Podczas spotkania ustalone zostaną dokładne warunki współpracy oraz podpisana będzie umowa na prowadzenie usług księgowych. Prosimy o przygotowanie podstawowych dokumentów dotyczących prowadzonej działalności (m.in. NIP, REGON, wpis do ewidencji działalności gospodarczej, umowa z bankiem itd.). Na pierwsze 3 miesiące współpracy oferujemy rabat w wysokości 20%.

Zakres działania
Aktualne zlecenia z naszym udziałem ()