Biuro Rachunkowe Consulting-ProExpert Przemysław Matuszewski

Brodnica

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Biuro Rachunkowe Consulting-ProExpert Przemysław Matuszewski
Biuro Rachunkowe Consulting-ProExpert Przemysław Matuszewski
Tel. kom.:
794XXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość
Podgląd

PRZYJAZNE i NOWOCZESNE
Z INDYWIDUALNYM PODEJŚCIEM DO KLIENTA
BIURO RACHUNKOWE oferuje:
-prowadzenie ksiag handlowych (pelna ksiegowosc)
-prowadzenie ksiąg podatkowych (PKPiR)
-prowadzenie ewidencji przychodów (ryczałt)
-sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych
-kadry i płace

Wyróżnia nas:
1. 14-letnie doświadczenie w księgowości różnych branż
2. indywidualne podejście do Klienta
3. udzielanie porad, opinii i wyjaśnień BEZPŁATNIE

Słowa kluczowe: Księgowość, kadry i płace, biura rachunkowe, usługi księgowe, biuro księgowe, usługi rachunkowe, usługi kadrowo płacowe
Dyplomy i certyfikaty
Sprzęt i wyposażenie
  • Mała Księgowość Rzeczpospolitej JasLAN
    Mała Księgowość Rzeczpospolitej JasLAN

    Program do prowadzenia księgowości dla małych i średnich firm. Biuro wykorzystuje powyższe oprogramowanie do prowadzenie takich ewidencji jak: Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów, Ewidencja Przychodów, Ewidencja VAT, E-Deklaracje, Jednolity Plik Kontrolny.

  • Kadry, Płace i ZUS PRO-biuro rachunkowe dGCS Biznesmen Sp.z o.o.
    Kadry, Płace i ZUS PRO-biuro rachunkowe dGCS Biznesmen Sp.z o.o.

    Kadry, Płace i ZUS PRO BIURO system wspomagający pracę działów kadr i rachuby płac, w firmach o dowolnym profilu działalności i dowolnej wielkości, zatrudniających od kilku do kilku tysięcy pracowników, bez względu na rodzaj wynagrodzenia czy czasu pracy. Program ułatwia prowadzenie ewidencji kadrowej pracowników, naliczanie wynagrodzeń czy zasiłków chorobowych oraz prowadzenie rozliczeń z Urzędami Skarbowymi i ZUS. Posiada automatyczny eksport danych do programu Płatnik. Najważniejsze możliwości: ewidencja kadrowa, obliczanie płac, listy płac, umowy zlecenia i o dzieło, ewidencja obecności i nieobecności, deklaracje ZUS, współpraca z programem Płatnik, e-deklaracje PIT.

  • Księga Handlowa DGCS System-biuro rachunkowe dGCS Biznesmen Sp.z o.o.
    Księga Handlowa DGCS System-biuro rachunkowe dGCS Biznesmen Sp.z o.o.

    Księga Handlowa DGCS System Biuro to program realizujący wszystkie operacje księgowe, począwszy od tworzenia planu kont i księgowania dokumentów, poprzez rozrachunki i rozliczenia, aż po sporządzanie deklaracji, JPK oraz różnego rodzaju zestawień i raportów. Najważniejsze możliwości: dziennik księgowań, ewidencja zakupów i sprzedaży VAT, plan kont, e-deklaracje, JPK_VAT, JPK_KH, itd. Możliwość IMPORTU z programów: - Kamsoft (oprogramowania do obsługi aptek); - Subiekt.

  • Środki Trwałe DGCS System - biuro rachunkowe dGCS Biznesmen Sp.z o.o.
    Środki Trwałe DGCS System - biuro rachunkowe dGCS Biznesmen Sp.z o.o.

    Środki Trwałe DGCS System to program do obsługi ewidencji środków trwałych oraz dokonywania operacji na środkach trwałych zarówno dla celów podatkowych, jak i bilansowych w firmach o dowolnym profilu działalności oraz w biurach rachunkowych. Posiada zaawansowane i wymagane przepisami prawa funkcje raportowania.

  • e-Deklaracje zbiorcze DGCS System - biuro rachunkowe dGCS Biznesmen Sp.z o.o.
    e-Deklaracje zbiorcze DGCS System - biuro rachunkowe dGCS Biznesmen Sp.z o.o.

    E-Deklaracje zbiorcze DGCS System dla biur rachunkowych to system umożliwiający wysyłkę wielu deklaracji elektronicznych do Urzędu Skarbowego, za pomocą jednego podpisu elektronicznego.

  • e-Deklaracje zbiorcze DGCS System - biuro rachunkowe dGCS Biznesmen Sp.z o.o.
    e-Deklaracje zbiorcze DGCS System - biuro rachunkowe dGCS Biznesmen Sp.z o.o.

    E-Deklaracje zbiorcze DGCS System dla biur rachunkowych to system umożliwiający wysyłkę wielu deklaracji elektronicznych do Urzędu Skarbowego, za pomocą jednego podpisu elektronicznego.

  • Płatnik 10.01.001 Asseco Poland S.A.
    Płatnik 10.01.001 Asseco Poland S.A.

    Program Płatnik stworzono specjalnie dla płatników składek. Zapewnia on pełną obsługę dokumentów ubezpieczeniowych i wymianę informacji z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Program przeznaczony jest do instalowania i użytkowania przez płatników składek oraz podmiotów upoważnionych, w tym pracowników biur rachunkowych.

Warunki współpracy
  • Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą z naszym Biurem Rachunkowym prosimy o kontakt telefoniczny, e-mailowy lub osobisty w celu ustalenia terminu oraz miejsca spotkania. Podczas spotkania ustalone zostaną dokładne warunki współpracy. Prosimy o przygotowanie podstawowych dokumentów dotyczących prowadzonej działalności (m.in. NIP, REGON, wpis do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, itd.). Jeśli jest to nowo powstająca działalność Biuro służy pomocą w dokonaniu stosownych zgłoszeń do US, ZUS itp.

    Przy współpracy z naszymi klientami kierujemy się kilkoma zasadami, które ułatwiają nam współdziałanie, a przede wszystkim:
    - podstawą współpracy jest pisemna umowa.
    - ustalamy z klientem termin dostarczenia ( bądź odbioru przez nas ) dokumentów za miniony miesiąc z reguły jest to 10 dzień każdego miesiąca.
    - przesyłamy klientowi informację dotyczącą składek ZUS.
    - dokonujemy miesięcznych / kwartalnych rozliczeń, dostarczamy do urzędów wszystkie wymagane dokumenty.
    - informujemy klienta o należnych podatkach, oraz innych należnościach.
    - co miesiąc po wykonaniu rozliczeń wysyłamy fakturę, która jest podstawą do zapłaty za usługi księgowe.

    Klientom, którzy podejmują współpracę z naszym biurem rachunkowym zapewniamy opiekę w zakresie rachunkowości i podatków. Podstawą współpracy jest pisemna umowa, po podpisaniu której obowiązki klienta sprowadzają się do rzetelnego dokumentowania swojej działalności poprzez wystawianie faktur, rachunków, dowodów kasowych oraz przyjmowanie dokumentów związanych z zakupami.

    Dokumentacja w uzgodnionych terminach dostarczana jest przez klienta do naszego biura księgowego lub odbierana przez naszego pracownika z siedziby klienta. Ostateczny termin przekazania upływa z reguły 10 dnia następnego miesiąca.

    Po sporządzeniu miesięcznych rozliczeń przygotowujemy wydruki ksiąg i rejestrów, wypełniamy deklaracje i dostarczamy je do odpowiednich urzędów drogą elektroniczną z użyciem podpisu kwalifikowanego. Klient otrzymuje pisemne informacje dotyczące sytuacji finansowej firmy. Dokumenty źródłowe i księgi mogą być przechowywane w naszym biurze rachunkowym lub w siedzibie klienta.

    Gwarantujemy zachowanie w poufności wszelkich informacji ujawnionych nam w związku z wykonywaniem umowy.

Zakres działania
Kupuj materiały budowlano-dekoracyjne nawet 10% taniej
Dołącz do Programu DOM Leroy Merlin

Masz już kartę DOM? Dopisz ją do swojego konta na oferii!

Aktualne zlecenia z naszym udziałem ()