Nauka I Rozwój, - Ariel Owczarek

Bartoszyce

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Ariel Owczarek
Ariel Owczarek
Telefon:
690XXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość
33/9
11-200

Bartoszyce

Podgląd

Mogę podjąć się wykonania wszelakiego rodzaju prac z zakresu grafiki 3D, 2D, oraz animacji.

Słowa kluczowe: Animacja, Grafika 2D, Grafika 3d, Tła
Realizacje
Zdjęcia i grafika (6)
  • Ikonki Kilka ikonek, które zostały użyte pod przyciski, dzięki którym postać w grze mogła użyć konkretnych umiejętności walki. Taka pamiątka która została mi po moim krótkim uczestnictwie w darmowym projekcie "The Last Paladin."
  • P1
    P1
    Render jednej z postaci, którą zrobiłem przy użyciu programu 3d.
  • T1
    T1
    Jedno z wykonanych przeze mnie teł.
  • Amulet Saga: Postać z prologu Grafika przedstawiająca jedną z postaci, która wykonałem na potrzeby filmu "Amulet Saga".
  • łazienka Jedno z wykonanych przeze mnie teł.
Umiejętności
  • Tworzenie modeli 3d na potrzeby gier oraz filmów animowanych.

    Zaawansowany (2 lata)

  • Tworzenie teł na potrzeby gier tekstowych.

    Zaawansowany (1 rok)

  • Tworzenie scenariuszy na potrzeby filmów animowanych i gier.

    Zaawansowany (3 lata)

  • Tworzenie loga, wstawek wideo i trailerów do gier.

    Zaawansowany (2 lata)

Doświadczenie
  • Projekt hobbistyczny (luty 2015 - luty 2017)

    Grafik: THETA CAEDIS: Jest to projekt gry oparty o dawniej spotykane rozwiązania techniczne, w których główny bohater to nic innego, jak postać ludzka w skafandrze, której zrobiono zdjęcia i przeniesiono do gry metodą poklatkową. Wspomagałem ten projekt wykonując na jego potrzeby elementy 3d, wchodzące zarówno w skład tła, jak i na użytek przedmiotów w ekwipunku. Wykonałem także elementy graficzne na potrzeby gui, który w grze określano mianem : Onneris link. Niestety, osoba prowadząca projekt, zawiesiła prace nad nim, z tego też powodu dalsze losy owego projektu stoją pod znakiem zapytania. Do dnia dzisiejszego w sieci przetrwał jedynie krótki fragment z rozgrywki. https://www.youtube.com/watch?v=NFVsaW7ejEE

  • Projekt hobbistyczny (grudzień 2016 - lipiec 2017)

    Grafik, scenarzysta.: ARTYSTA: to pierwszy growy projekt opierający się o formę gatunku vn, w którym dane było mi wziąć udział. Dane mi było popracować tutaj nad scenariuszem. Moim zadaniem było także zmontowanie animacji, które w grze uruchamiały się jako wstawki. między kluczowymi momentami historii.Dodatkowo brałem także czynny udział w wykańczaniu gry, i dbaniu o to, żeby była logiczna i spójna.

    HISTORIA:
    W grze przyjdzie nam wziąć udział w brutalnej rozgrywce, której stawką jest nasze życie. To od decyzji podjętych przez nas zależy jaki będzie jej finał. Celem gry, jest - przetrwanie, dlatego fabuła jest w nim szczątkowa, i stanowi jedynie pretekst umożliwiający realizacje przyjętego u podstaw założenia. Projekt można pobrać z tej strony. https://stolicachaosu.github.io/#czl3

  • Projekt hobbistyczny (wrzesień 2017 - maj 2018)

    Grafik, scenarzysta.: PARANORMAL CAFE: To drugi projekt osadzony w gatunku powieści wizualnej, w którym dane mi było brać udział. Bohaterem opowiedzianej historii jest, Feliks Wagner, młody chłopak, który podczas wakacji, przyjeźdza w odwiedziny do swojego wujostwa, które prowadzi hotel, oraz kawiarnie. W wyniku decyzji podjętych przez gracza, bohater zostaje wplątany w różne historie natury paranormalnej.

    W tym projekcie zajmowałem się pracą nad tłami, a także brałem udział pracy nad tekstem. Dbałem o to, żeby ogólny wygląd gry był spójny, a miałem duży wkład w to, jak prezentuje się jego ostateczna wersja - co wynikało z podjętych przeze mnie, podczas prac, decyzji. Gre można pobrać z tej strony https://stolicachaosu.github.io/#czl3

  • Projekt hobbistyczny (październik 2015 - marzec 2016)

    Grafik, scenarzysta, montażysta: AMULET SAGA: to projekt filmu animowanego powstałego na bazie utworzonego przed laty konceptu komiksowego. Chciałem wprawić komiksowe postacie w ruch, nadać im życie, co w połączeniu z moją chęcią rozwijania się pod kątem grafiki i animacji, zaowocowało powstaniem owego projektu animacyjnego. Niestety, z przyczyn niezależnych ode mnie, projekt nie został wzbogacony o ścieżkę dźwiękową, ale mimo to, w dalszym ciągu stanowi dla mnie pewnego rodzaju osiągnięcie, z którego jestem zadowolony. https://www.youtube.com/watch?v=GOAehwKq5qI

  • Projekt hobbistyczny (luty 2016 - obecnie)

    Grafik, scenarzysta, monazysta: Kilka animacji i wstawek z gier, które miałem okazje wykonać:
    https://www.youtube.com/watch?v=ovVLEfaOs78
    https://www.youtube.com/watch?v=YMMV0SYnB8s
    https://www.youtube.com/watch?v=Oqws8P4dj3U
    https://www.youtube.com/watch?v=th_He9908YY

  • Galeria grafik. (styczeń 2014 - obecnie)

    Grafik: Dołączam link do swojej galerii internetowej.
    https://www.deviantart.com/arik1991

Edukacja
  • Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Olsztynie (październik 2012 - czerwiec 2014)

    Grafika Projektowa - licencjackie

Zakres działania
Aktualne zlecenia z moim udziałem ()