Anna Mierzyńska

Białystok

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Anna Mierzyńska
Anna Mierzyńska
Telefon:
722XXXX
« Pokaż
Skype:
annXXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość
Ul. Orzeszkowej 5a/12
15-083

Białystok

Podgląd

social media (FB, TT, LinkedIn, Instagram), copywriting, e-marketing, marketing, dziennikarstwo, pisanie tekstów, PR, branding, strategie marketingowe i promocyjne, budowanie wizerunku osób, firm, marek i instytucji. Specjalizuję się w marketingu sektora publicznego.  
Moje dodatkowe zainteresowania: psychologia społeczna, fotografia (zwłaszcza przyrodnicza), eko, turystyka i agroturystyka, design, architektura wnętrz.
Branże: beauty, wnętrza, FMCG, turystyka, ekologia, polityka.

Słowa kluczowe: Marketing, reklama, agencja reklamowa, agencje reklamowe, kampanie reklamowe, firma marketingowa, kampanie marketingowe
Realizacje
Dokumenty i arkusze (1)
  • Zobacz moje realizacje, kampanie i akcje marketingowe, które tworzyłam i w których brałam udział, oraz prezentację moich umiejętności zawodowych.
Umiejętności
  • social media, copywriting, branding, content marketing

    Zaawansowany (8 lat)

Doświadczenie
  • Uniwersytet w Białymstoku (wrzesień 2016 - obecnie)

    specjalista oraz kierownik Działu Promocji: Budowanie i realizowanie strategii wizerunkowej; prowadzenie kampanii promocyjnych i reklamowych (płatnych), prowadzenie profili w mediach społecznościowych (FB, LinkedIn), budowanie narracji i przekazu medialnego, aktualizowanie strony internetowej, organizacja i koordynacja eventów, przygotowywanie materiałów i gadżetów promocyjnych,
    pisanie relacji i komunikatów prasowych; monitoring mediów internetowych; przygotowywanie prostych grafik do social media, obsługa fotograficzna wydarzeń.

  • Biuro poselskie (listopad 2009 - sierpień 2016)

    Specjalista ds. social media i dyrektor biura: Prowadzenie kampanii promocyjnych i wyborczych, w tym płatnych kampanii reklamowych; PR, kontakty z mediami, budowanie strategii wizerunkowej osób publicznych i marek, tworzenie treści (postów, artykułów, komentarzy) do social media, czasopism i portali internetowych, tworzenie komunikatów prasowych, realizowanie działań wizerunkowych w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych; organizacja eventów, konferencji prasowych.

  • Gazeta Współczesna (wrzesień 1999 - listopad 2009)

    Dziennikarz: Pisanie informacji, relacji, reportaży, wywiadów, tekstów publicystycznych, artykułów sponsorowanych, w tym biznesowych;

Edukacja
  • Uniwersytet w Białymstoku (październik 1995 - lipiec 2000)

    filologia polska - magisterskie

Dyplomy i certyfikaty
Warunki współpracy
  • Preferuję pracę zdalną. Obecnie - na umowę zlecenie oraz umowę o dzieło. oczywiście umowa o pracę również możliwa. :-)

Zakres działania
Kupuj materiały budowlano-dekoracyjne nawet 10% taniej
Dołącz do Programu DOM Leroy Merlin

Masz już kartę DOM? Dopisz ją do swojego konta na oferii!

Aktualne zlecenia z moim udziałem ()