Social Media Manager - Alicja Gazda

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Alicja Gazda
Alicja Gazda
Telefon:
795XXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość
Podgląd

W ciągu ostatnich kilku lat nastąpiła ekspansja takich serwisów jak Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, YouTube, Pinterest. Era mediów społecznościowych dopiero się zaczyna, a ich zastosowanie w biznesie będzie rosło. Niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy kierujesz globalną korporacją, statystyki jasno wskazują, że klienci są online – w mediach społecznościowych nawiązują interakcje zarówno z innymi klientami, jak i markami, poszukując informacji, rekomendacji, rozrywki. Już ponad 15 milionów (40%) Polaków aktywnie odwiedza portale społecznościowe. Polacy korzystają z Internetu średnio przez 5,4 godziny dziennie, z czego prawie 2 godziny przeznaczają na aktywność w social media (dla porównania czas przed telewizorem to 2,3 godziny).

Co Oferuję ?
Założenie i brandowanie profilu w serwisach społecznościowych.
Kreacja, selekcja i dodawanie najbardziej atrakcyjnych wpisów na profilu.
Prowadzenie działań, których celem jest aktywne pozyskiwanie fanów.
Nawiązywanie interakcji z użytkownikami w postaci komentarzy, postów i aplikacji.
Kreacja dodatkowych zakładek z dedykowanymi treściami.
Opracowywanie i nadzór nad kampaniami reklamowymi w portalach społecznościowych.
Kreacja oraz przeprowadzanie konkursów wśród społeczności.

Najważniejsze korzyści
 Profesjonalna obsługa profili w mediach społecznościowych.
 Powiększające się grono lojalnych fanów.
 Systematyczne aktualizacje i podtrzymywanie aktywności profilu.
 Stworzenie pożądanego wizerunku marki.

Słowa kluczowe: E-marketing, emarketing, marketing internetowy, marketing w wyszukiwarkach internetowych, email marketing, social media marketing, facebook, Linkedin, Twitter, Google+, Instagram, Pinterest
Realizacje
WWW (3)
Doświadczenie
  • SunnyLookMedia LCC (kwiecień 2014 - obecnie)

    Marketing Manager: stworzenie silnego zespołu marketingowego i szkolenie personelu wewnętrznego w zakresie marketingu;
    współtworzenie globalnej strategii marketingowej firmy ze wskazaniem najbardziej efektywnych kanałów promocji na różnych rynkach;
    opracowanie strategii marketingowych dla poszczególnych produktów, m.in. platformy e-learningowej, szkoleń open, zamkniętych warsztatów dla biznesu;
    tworzenie koncepcji nowych produktów
    opracowanie budżetu marketingowego, a następnie zarządzanie nim;
    planowanie i organizowanie działań marketingowych offline w firmie i dobór partnerów zewnętrznych;
    pozyskiwanie nowych partnerów afiliacyjnych i biznesowych;
    mierzenie świadomości marki, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, lead generation, opracowanie komunikatów marketingowych;
    aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy oraz z firmami outsourcingowymi(agencjami reklamowymi, PR itp.) i firmami współpracującym

Zakres działania
  • Agencje reklamowe full service

    Agencje reklamowe, agencje full service, agencja reklamowa, domy mediowe, agencje reklamy, agencja full service

  • Agencje brandingowe

    Projektowanie loga, logo design, logotyp, projekty logo, projektowanie logo firmy, logo dla firmy, logo, , projekt logo, logo firmy, wizerunek firmy, identyfikacja wizualna firmy, tworzenie logo, projektowanie logotypów

  • Copywriterzy

    Teksty reklamowe, redagowanie tekstu, copywriter, skuteczne teksty reklamowe, tworzenie tekstów www, , copywriting

  • Agencje e-marketingowe

    Marketing w wyszukiwarkach internetowych, emarketing, email marketing, e-marketing, marketing internetowy

  • Kampanie reklamowe

    Kampanie w internecie, kampanie w radio, kampanie telewizyjne, kampanie reklamowe, kampanie w prasie, systemy lojalnościowe

  • Agencje i domy mediowe

    Filmy reklamowe, kampania w mediach, reklama prasowa, reklama w mediach społecznościowych, reklama internetowa, kampanie reklamowe, reklama telewizyjna, spoty reklamowe

Aktualne zlecenia z moim udziałem ()