Agnieszka Otrębska

Kraków

  • right quoteWyślij wiadomość: Nie można napisać samemu do siebie.
Agnieszka Otrębska
Agnieszka Otrębska
Telefon:
517XXXX
« Pokaż
Wspomnij, że ogłoszenie znalazłeś na Oferia.pl
wyślij wiadomość

Posiadam 15-letnie doświadczenie w pracy biurowej oraz wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów start-up'owych.
Jako profesjonalny Office Manager przejmuję na siebie wszelkie obowiązki związane z pracą organizacyjną, analityczną (zestawienia, prezentacje), sporządzaniem raportów i dokumentacji, opracowaniem wzorów różnych dokumentów, czuwam nad prawidłowych przebiegiem korespondencji firmowej, odpowiadam za kontakty z klientami oraz instytucjami zewnętrznymi (kancelarie prawne, biura rachunkowe, sądy)... Tak naprawdę jednak zakres świadczonych usług wyznaczasz Ty i indywidualne potrzeby Twojej organizacji.
Dlaczego ja?
Mogłabym napisać, że jestem elastyczna, szybko się uczę, bez reszty angażuję się w realizację powierzonych mi zadań i z łatwością adaptuję się do każdych warunków firmowych. Ponadto mogłabym wspomnieć, że cechuje mnie też indywidualne podejście do Klienta, a grafik mojej pracy dostosowuję do jego wymagań. To wszystko prawda, ale właściwie po co o tym pisać? Niech moja rzetelnie i z pasją wykonywana praca mówi sama za siebie.
Masz pomysł na biznes, szukasz wsparcia – napisz lub zadzwoń, chętnie odpowiem na wszelkie pytania.

Słowa kluczowe: Obsługa biura, administracja biura, prowadzenie biura,
Umiejętności
  • sporządzanie wzorów dokumentów, raportów, zestawień, prezentacji

    Ekspert (10 lat)

Doświadczenie
  • Dom Maklerski IDM SA (luty 2011 - marzec 2013)

    Specjalista ds. rynku publicznego: wsparcie działu sprzedażowego, organizowanie szkoleń dla pracowników POK, rozliczanie projektów sprzedażowych realizowanych przez POK, wsparcie działań Dyrektora, sporządzanie raportów z działalności POK dla Rady Nadzorczej, wsparcie w procesach rekrutacyjnych, wsparcie organizacyjne dla POK (otwieranie nowych placówek terenowych), sporządzanie dokumentów (umów, regulaminów, procedur)

  • Praca Zdalna (kwiecień 2013 - obecnie)

    praca zdalna: Sporządzanie wzorów dokumentów (umowy: z pracownikami, współpracy, handlowe, najmu, kupna/sprzedaży; pełnomocnictwa, regulaminy i procedury, dokumenty organizacyjne dla firm), sporządzanie wniosków i innych pism urzędowych, sporządzanie zestawień, raportów, prezentacji, kontakt z instytucjami państwowymi (Sąd, Urząd Skarbowy, ZUS), finansowymi (banki, biura maklerskie), kancelariami prawnymi i notarialnymi, biurami rachunkowymi itp., zakupy materiałów biurowych, organizowanie spotkań biznesowych, wsparcie w rekrutacji pracowników. Nadzór nad realizacją projektu finansowanego ze środków publicznych.

  • Dom Maklerski BZWBK S.A. (grudzień 2004 - maj 2008)

    inspektor: obsługa spółek niepublicznych

  • Secus Asset Management S.A. (czerwiec 2008 - listopad 2010)

    Specjalista ds. depozytu / Dyrektor Departamentu Depozytu: Obsługa spółek niepublicznych (prowadzenia depozytu papierów wartościowych, rejestracja umów k-s, prowadzenie ksiąg akcyjnych), sporządzanie wzorów umów, regulaminów i procedur, zarządzanie departamentem.

Edukacja
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu (październik 2002 - lipiec 2004)

    Finanse i bankowość - Finanse publiczne i podatki - magisterskie

  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu (październik 2007 - czerwiec 2008)

    Inwestycje Kapitałowe - studia podyplomowe

  • Uniwersytet Śląski (luty 2013 - luty 2014)

    Prawo handlowe i gospodarcze - studia podyplomowe

  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu / w.z. w Chorzowie (październik 1999 - lipiec 2002)

    Finanse i bankowość - Bankowość - licencjackie

Zakres działania
Aktualne zlecenia z moim udziałem ()