Teksty, tłumaczenia

Potrzebujesz profesjonalnego tłumaczenia dokumentów? A może chcesz zlecić napisanie wartościowych tekstów na swoją stronę internetową? W Majsterii znajdziesz doświadczonych tłumaczy i copywriterów, którzy dostarczą Ci treści najlepszej jakości. Opisz dokładnie swoje potrzeby, a zainteresowane osoby i firmy same się do Ciebie zgłoszą. Możesz też wybierać w dostępnych ofertach, samodzielnie kontaktować się z wykonawcami i prosić o indywidualną wycenę. Nie czekaj i dodaj zlecenie już teraz, aby jak najszybciej cieszyć się świetnie wykonaną usługą!
Powrót do kategorii
Lista wykonawców w kategorii Teksty, tłumaczenia

Brak wyników spełniających podane kryteria.

Tłumaczenia oraz tworzenie tekstów – firmy, usługi i oferty

W branży e-commerce dobra strona internetowa to podstawa. Witryny internetowe są konieczne do pozyskania klientów w niemal każdym obszarze. Trzeba jednak wyróżnić się na tle tysięcy podobnych stron, aby dotrzeć do jak największej ilości potencjalnych klientów. Tu dużą rolę odgrywa właściwe tworzenie tekstów – angażujące użytkowników opisy kategorii, blogi czy porady to domena współczesnych witryn www. W naszym serwisie znajdziesz oferty firm i usługi indywidualnych copywriterów oraz tłumaczy, którzy pomogą wznieść Twój biznes na wyższy poziom.

Czy treści na stronie internetowej mają wpływ na obroty firmy?

Zlecenie stworzenia witryny internetowej to dopiero początek kosztów własnej działalności gospodarczej. Bez odpowiedniej funkcjonalności strony (UX) oraz  dobrych treści, które się na niej znajdą, zniknie wśród pozostałych, niedopracowanych firmowych wizytówek. 

Pozycje na liście wyszukiwarki uzależnione są od algorytmów silników Googla. To właśnie one decydują o tym, które strony podpowiedzieć użytkownikowi wysyłającemu zapytanie. Pozycjonowaniem i optymalizacją witryn zajmują się specjaliści SEO. To dzięki nim możemy dostosować treści, które znajdują się na stronach internetowych w taki sposób, aby wyświetlały się one wysoko w wynikach wyszukiwania. Firmy świadczące usługi z tego zakresu najczęściej przygotowują strategię, która opiera się na UX (user experience) i słowach kluczowych. 

Oprócz znalezienia odpowiednich słów kluczowych, na które nasz biznes powinien się pojawiać w wyszukiwarkach, przygotowania optymalnej strategii oraz zaplanowaniu kampanii reklamowej SEM, należy zadbać o atrakcyjność samej strony internetowej, na której warto jest dzielić się specjalistyczną wiedzą i ciekawymi informacjami. Dzięki temu użytkownik spędzi więcej czasu przeglądając witrynę, jednocześnie wysyłając informację do algorytmów Google, że strona jest ciekawa i warto polecić ją po raz kolejny. Tu dużą rolę odgrywają usługi sprawdzonych copywriterów, którzy potrafią tworzyć wartościowe treści.. 

Jak dotrzeć do większej grupy odbiorców?

W sieci najbardziej popularnym językiem jest język angielski. Dominuje, gdyż posługuje się nim ponad połowa użytkowników Internetu. Najprostszym zatem sposobem na zwiększenie ruchu na naszej witrynie jest udostępnienie jej anglojęzycznej wersji. Tłumacząc i udostępniając stronę w języku angielskim, docieramy do dużo większej liczby użytkowników, a co za tym idzie, także potencjalnych, nowych klientów. Strona przygotowana także w języku obcym jest wizytówką firmy i świadczy o jej profesjonalizmie, dlatego jej tłumaczenie powinno się zlecić wyspecjalizowanym tłumaczom.

Jak znaleźć dobrego copywritera lub tłumacza?

Znalezienie specjalistów, którzy zadbają o pozycjonowanie Twojej strony, pozornie może wydawać się trudne. Ofert copywriterów i specjalistów ds. contentu jest wiele, jednak najbardziej liczy się doświadczenie w danej branży oraz opinie poprzednich zleceniodawców. W naszym serwisie znajdziesz kontakty do sprawdzonych copywriterów oraz tłumaczy. Możesz opisać, czego potrzebujesz, dodać  zlecenie i zaczekać na kontakt lub wybrać wykonawcę po ilości pozytywnych ocen czy pasującej lokalizacji. W tym celu wystarczy wykorzystać intuicyjną wyszukiwarkę.