1.

Co to jest zlecenie?

Zlecenie jest ogłoszeniem wystawionym w serwisie przez Zleceniodawcę, stanowiącym zaproszenie dla Wykonawców do składania ofert.  

W swojej treści zlecenie zawiera propozycję powierzenia Wykonawcy realizacji konkretnej czynności, zadania lub pracy. W celu jego dodania należy skorzystać z formularza „dodaj zlecenie”.  

Szacunkowy budżet zlecenia jest nieobowiązkowym elementem poprawnie wystawionego zlecenia, aczkolwiek pomaga Wykonawcom przygotować oferty zgodne z oczekiwaniami Zlecającego.

2.

Czy wystawianie zleceń jest darmowe?

Korzystanie z serwisu dla Zleceniodawców jest całkowicie bezpłatne. Nie pobieramy żadnych opłat za dodawanie zleceń ani prowizji.

3.

Dlaczego konieczne jest określenie lokalizacji zlecenia?

Przy wystawianiu zleceń w serwisie konieczne jest określenie lokalizacji realizacji zlecenia.  Każdy Wykonawca, który rejestruje się w serwisie,  określa swój zakres działania.  Serwis Oferia wysyła codziennie powiadomienia o wszystkich nowych zleceniach pojawiających się w danej kategorii branżowej i w wybranej lokalizacji na skrzynkę mailową użytkowników, którzy wybrali subskrypcję powiadomień. Dodanie mapy do zlecenia gwarantuje, iż informację o zleceniu dostaną Wykonawcy z określonego obszaru geograficznego.  

Przy wypełnianiu formularza dodawania zlecenia jest także możliwość zaznaczenia w ramach lokalizacji opcji akceptacji pracy zdalnej (na odległość).

4.

Czy muszę wybrać Wykonawcę, jeśli żadna propozycja realizacji mi nie odpowiada?

Zleceniodawca nie jest zobligowany do wyboru Wykonawcy. W każdym momencie trwania zlecenia może zakończyć je bez wyłaniania zwycięzcy realizacji zlecenia.

Zleceniodawca, który dodał zlecenie, może kierować się przy wyborze zwycięzcy dowolnym, wybranym przez siebie kryterium. Może to być proponowana: cena realizacji, termin, doświadczenie, historia zleceń wykonanych przez Wykonawcę, czy też otrzymane przez niego oceny i komentarze. Tym, co odróżnia Oferię od innych serwisów transakcyjnych, jest brak obowiązku wybrania najniższej oferty cenowej.

5.

Nie pamiętasz hasła?

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do konta w Oferii:

  1. Na stronie logowania kliknij w link Nie pamiętasz hasła? lub przejdź na http://oferia.pl/zmiana_hasla.
  2. Wpisz adres e-mail, którego używasz w serwisie i kliknij w Dalej. Wyświetli się formularz z Twoją nazwą Użytkownika. Wypełnij pozostałe pola: wpisz nazwisko panieńskie matki lub numer telefonu oraz kod pocztowy.
  3. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem do strony. Kliknij w niego i ustal nowe hasło.
  4. Odtąd będziesz się logować przy pomocy nowego hasła.
6.

Dlaczego logowanie jest bezpieczne?

  • Logowanie odbywa się z użyciem certyfikatów SSL, które zapewnią Ci ochronę danych przekazywanych podczas połączenia z serwisem.
  • Podczas wpisywania hasła możesz skorzystać z klawiatury ekranowej.

Klawiatura ekranowa to dodatkowe zabezpieczenie przed kradzieżą hasła dla osób, które logują się do serwisu za pomocą cudzych komputerów (np. w kafejkach internetowych). Dzięki niej wpisywane hasło jest chronione przed tzw. keyloggerami, czyli programami lub urządzeniami, które monitorują znaki wprowadzane za pomocą klawiatury tradycyjnej.

Aby użyć klawiatury ekranowej:

  1. Kliknij w ikonę klawiatury znajdującą się obok pola służącego do wpisania hasła.
  2. Wybierz znaki, klikając w odpowiednie przyciski.
  3. Jeżeli potrzebujesz wpisać wielką literę lub znak specjalny (np. wykrzyknik), kliknij w Shift, a następnie w wybrany znak.

Klawiatura ekranowa służy tylko do wprowadzania hasła. Nazwę Użytkownika wprowadza się za pomocą klawiatury tradycyjnej.

Pamiętaj: Pracownik serwisu Oferia nigdy nie zapyta Cię w korespondencji e-mail o hasło do konta. Jeżeli otrzymałeś taką prośbę od kogoś, kto podaje się za przedstawiciela Oferii, nie podawaj hasła i skontaktuj się z nami.

7.

Na czym polega moderacja zleceń?

Zlecenie pojawia się w serwisie w kilka godzin roboczych od jego zamieszczenia ze względu na konieczność moderacji treści przez Dział Obsługi Klienta.  Oferia zastrzega sobie prawo do ukrycia fragmentów ogłoszenia dotyczących danych kontaktowych.

8.

Czy mogę zakończyć zlecenie przed czasem?

Zleceniodawca ma prawo w każdej chwili zakończyć zlecenie przed upływem terminu jego publikacji.  Wystarczy wybrać w panelu Moja Oferia> Moje Zlecenia opcję Zakończ zlecenie wyborem Wykonawcy lub Bez wyboru.

Zakończone zlecenie można w każdej chwili aktywować ponownie.

9.

Jakie są zalety rejestracji w serwisie?

Jeśli chcesz mieć pełen dostęp do serwisu Oferia, zarejestruj się za darmo przy pomocy formularza

Zarówno zalogowani, jak i niezalogowani Użytkownicy mogą:

  • dodać zlecenie
  • przeglądać listingi zleceń i usług
  • szukać ogłoszeń w kategoriach
  • uzyskać jednorazowy dostęp do danych kontaktowych wybranego zlecenia za pomocą płatnego SMS

a ponadto Użytkownicy zalogowani mogą:

  •     zgłaszać propozycje realizacji w zleceniach
  •     otrzymywać powiadomienia o nowych zleceniach zgodnych z zakresem swojego działania
  •     stać się posiadaczami Pakietu Max
  •     aktywować wizytówkę
  •     mieć dostęp do danych kontaktowych Zleceniodawców
  •     zamawiać usługi za pośrednictwem serwisu
  •     zarządzać swoimi zleceniami i płatnościami w panelu sterowania Moja Oferia

Przy logowaniu do Oferii obowiązują zasady bezpieczeństwa:
•    Logowanie odbywa się z użyciem certyfikatów SSL, które zapewnią ochronę danych przekazywanych podczas połączenia z serwisem.
•    Podczas wpisywania hasła można skorzystać z klawiatury ekranowej, która stanowi dodatkowe zabezpieczenie przed kradzieżą hasła dla osób, które logują się do serwisu za pomocą cudzych komputerów (np. w kafejkach internetowych).

Pamiętaj: Pracownik serwisu Oferia nigdy nie zapyta Cię w korespondencji e-mail o hasło do konta. Jeśli otrzymałeś taką prośbę od kogoś, kto podaje się za przedstawiciela Oferii, nie podawaj hasła i skontaktuj się z nami.
 

10.

Jak mogę usunąć konto z serwisu?

Konto w serwisie Oferia.pl może zostać usunięte tylko przez Dział Obsługi Klienta. Zgłoszenia należy przekazywać za pośrednictwem formularza kontaktowego.  Usunięcie konta z serwisu Oferia.pl skutkuje brakiem możliwości jego ponownego aktywowania.

Zamknięcie konta nie powoduje usunięcia z serwisu ogłoszeń, które były dodawane bez logowania (nawet jeśli były wystawiane z tego samego adresu mailowego, do którego przypisane było konto).

Uprzejmie prosimy o dołączenie do formularza kontaktowego powodów zamknięcia konta, usprawni to naszą pracę w dostosowywaniu serwisu do potrzeb wszystkich Użytkowników.

Uwaga: konto nie może zostać zamknięte, jeśli Użytkownik zawarł kontrakt i nie minęło 30 dni od daty jego zawarcia.

11.

W jaki sposób mogę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta?

Kontakt z Działem Obsługi Klienta jest możliwy tylko i wyłącznie za pośrednictwem formularza kontaktowego. W celu zwiększenia komfortu obsługi naszych użytkowników podzieliliśmy tematy na następujące grup tematyczne:

  • Moje konto i dane
  • Pytania dotyczące opłat
  •  Zasady wystawiania ogłoszeń
  • Ostrzeżenia, blokady
  • Sugestie, pomysły
  • Propozycje współpracy
  • Zgłoszenia błędów technicznych
  • Praca w Oferia.pl
  • Inne tematy

Dział Obsługi Klienta stara się zawsze reagować na zaistniałe problemy w maksymalnie krótkim czasie i jak najszybciej odpowiadać na otrzymane maile.

Na skróty...

Jestem nowym Zleceniodawcą

Kim jesteś?