1.

Jak zdobywać zlecenia?

W serwisie Oferia.pl codziennie dodawane są setki nowych zleceń. Każdy użytkownik ma zapewniony bezpłatny dostęp do aktualizowanych na bieżąco list zleceń.

Ponadto Wykonawcy, którzy zarejestrują się na Oferii i określą swój zakres działania oraz wybiorą opcję subskrypcji powiadomień podczas aktywacji konta, mają najszybszy i najłatwiejszy dostęp do zleceń- na ich skrzynkę mailową przesłane są powiadomienia o każdym nowym zleceniu z wybranej kategorii branżowej i obszaru geograficznego.

2.

Ile kosztuje korzystanie z Oferii?

Korzystanie z podstawowoych funkcji serwisu Oferia.pl jest darmowe. Bez  żadnych opłat można:

  • zarejestrować się w serwisie i określić swój zakres działania
  • otrzymywać powiadomienia o zleceniach z wybranej kategorii działania i obszaru geograficznego
  • zgłosić swoją propozycję realizacji zlecenia w 10 zleceniach w ciągu miesiąca

Płatne funkcje w serwisie Oferia to:

  • uzyskanie dostępu do danych zleceniodawców
  • kompleksowa promocja działalności oraz nielimitowana ilość zgłoszeń do zleceń w ramach Pakietu Max

Szczegółowy cennik znajduje się tutaj.

3.

W jaki sposób mogę zapłacić za wykupione funkcjonalności?

Za zakupione w Oferia.pl funkcjonalności można zapłacić poprzez PayU - przy pomocy szybkiego przelewu lub karty kredytowej.

4.

W jaki sposób zaistnieć jako Wykonawca w serwisie?

Serwis oferuje użytkownikom wiele funkcjonalności, pozwalających na promowanie własnego biznesu i aktywne zdobywanie nowych klientów.

Będąc Wykonawcą Oferii można:

  • bez żadnych opłat zgłaszać 10 propozycji realizacji zleceń w ciągu miesiąca
  • uzyskać nielimitowany dostęp do danych kontaktowych Zleceniodawców oraz zgłaszać niegraniczną ilość propozycji realizacji zleceń wykupując Pakiet MAX

Użytkownik, który chce wyróżnić się spośród  grona wykonawców, może na kilka sposobów zwiększyć widoczność swoich ogłoszeń w serwisie:

  • Zapewnić sobie wysoką pozycję na liście wykonawców oraz w wynikach wyszukiwania (gwarantowane poprzez Pakiet Max)
  • Zadbać o szczegółowe uzupełnienie wizytówki - wizytówki z bogatą wizualnie i kompletną merytorycznie treścią pokazywane są na wyższych pozycjach niż te uzupełnione tylko częściowo. Kompletna wizytówka posiadająca galerię zdjęć, przykłady realizowanych prac, dyplomy i certyfikaty wyróżnia się dodatkowo na listach Wykonawców specjalnymi ikonami.
     
5.

Jakie są zalety rejestracji w serwisie?

Jeśli chcesz mieć pełen dostęp do serwisu Oferia, zarejestruj się za darmo przy pomocy formularza .

Zarówno zalogowani, jak i niezalogowani Użytkownicy mogą:

  • dodać zlecenie
  • przeglądać listingi zleceń i usług
  • szukać ogłoszeń w kategoriach
  • uzyskać jednorazowy dostęp do danych kontaktowych wybranego zlecenia za pomocą płatnego SMS

a ponadto Użytkownicy zalogowani mogą:

  •     zgłaszać propozycje realizacji w zleceniach
  •     otrzymywać powiadomienia o nowych zleceniach zgodnych z zakresem swojego działania
  •     stać się posiadaczami Pakietu MAX
  •     aktywować wizytówkę
  •     mieć dostęp do danych kontaktowych Zleceniodawców
  •     zamawiać usługi za pośrednictwem serwisu
  •     zarządzać swoimi zleceniami i płatnościami w panelu sterowania Moja Oferia

Przy logowaniu do Oferii obowiązują zasady bezpieczeństwa :
•    Logowanie odbywa się z użyciem certyfikatów SSL, które zapewnią ochronę danych przekazywanych podczas połączenia z serwisem.
•    Podczas wpisywania hasła można skorzystać z klawiatury ekranowej, która stanowi dodatkowe zabezpieczenie przed kradzieżą hasła dla osób, które logują się do serwisu za pomocą cudzych komputerów (np. w kafejkach internetowych).

Pamiętaj: Pracownik serwisu Oferia nigdy nie zapyta Cię w korespondencji e-mail o hasło do konta. Jeśli otrzymałeś taką prośbę od kogoś, kto podaje się za przedstawiciela Oferii, nie podawaj hasła i skontaktuj się z nami.
 

6.

Jak mogę usunąć konto z serwisu?

Konto w serwisie Oferia.pl może zostać usunięte tylko przez Dział Obsługi Klienta. Zgłoszenia należy przekazywać za pośrednictwem formularza kontaktowego.  Usunięcie konta z serwisu Oferia.pl skutkuje brakiem możliwości jego ponownego aktywowania.  Zamknięcie konta nie powoduje usunięcia z serwisu ogłoszeń, które były dodawane bez logowania (nawet jeśli były wystawiane z tego samego adresu mailowego, do którego przypisane było konto).

Uprzejmie prosimy o dołączenie do formularza kontaktowego powodów zamknięcia konta, usprawni to naszą pracę w dostosowywaniu serwisu do potrzeb wszystkich Użytkowników.

Uwaga: konto nie może zostać zamknięte, jeśli Użytkownik zawarł kontrakt i nie minęło 30 dni od daty jego zawarcia.

9.

W jaki sposób mogę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta?

Kontakt z Działem Obsługi Klienta jest możliwy tylko i wyłącznie za pośrednictwem formularza kontaktowego. W celu zwiększenia komfortu obsługi naszych użytkowników podzieliliśmy tematy na następujące grup tematyczne:

  • Moje konto i dane
  • Pytania dotyczące opłat
  • Zasady wystawiania ogłoszeń
  • Ostrzeżenia, blokady
  • Sugestie, pomysły
  • Propozycje współpracy
  • Zgłoszenia błędów technicznych
  • Praca w Oferia.pl
  • Inne tematy

Dział Obsługi Klienta stara się zawsze reagować na zaistniałe problemy w maksymalnie krótkim czasie i jak najszybciej odpowiadać na otrzymane maile.

Kim jesteś?