• Nie masz konta?
dodaj zlecenie stwórz wizytówkę dodaj usługę
Wszystkie tematy  »  

pasta cukrowa

(obserwuj)
1  |  2   z  2   Następna strona Ostatnia strona
robilyscie kiedys depilację pastą cukrową? naprawdę to mniej boli niż woskiem? jak długo efekt się utrzymuje?

Link Cytuj

0
silver_cloud
chyba boli mniej, ale nie mam doświadczenia w tym, slyszalam też o nitkowaniu

Link Cytuj

0
Efekt utrzymuje się dokładnie tyle samo co po zwykłym wosku, Boli rzeczywiście trochę mniej, ponieważ pasta zrywana jest zgodnie z kierunkiem wzrostu włosa, a nie pod włos i w odróżnieniu od wosku pasta zastyga na włoskach, nie przyklejając się do skóry.

Link Cytuj

0
silver_cloud
ale chyba ten zabieg jeszcze nie jest tak popularny prawda? ile coś takiego kosztuje wiesz moze?

Link Cytuj

0
Nie każdy gabinet ma pastę cukrową w ofercie, ale metoda staje się coraz bardziej popularna. Ceny niestety póki co są jeszcze dosyć wysokie - oczywiście zależne od miejsca w którym znajduje się gabinet. Przykładowo depilacja pastą cukrową całych nóg kosztuje od 150 - 250 zł, łydek i rąk około 100-150zł, pach 70-90. Cena samej pasty nie jest taka wysoka, więc myślę, że wkrótce ceny zaczną spadać.

Link Cytuj

0
bardzo drogie te zabiegi.
a na czym polega to nitkowanie o którym któraś z was napisała w jednym z poprzednich postów?

Link Cytuj

0
silver_cloud
nitkowanie polega na tym, że robi się taką pętlę z nitki i wkłada się w nią dłonie
musi byc odpowiedniego rozmiaru, nie za duza, nie za mala
i wtedy odpowiednimi ruchami przybliza sie te nitke do brwi i usuwa niepotrzebne wloski

tu możesz zobaczyć jak to babka robi na sobie:
http://www.youtube.com/watch?v=F37Sl1c7BA0
prawdziwe wprowadzenie zaczyna sie od 3 minuty

Link Cytuj

0
silver_cloud
W sumie jak tak sobie obejrzalam ten filmik to warto spróbować, bo wyglada na skuteczną metodę

Link Cytuj

0
Ciekawe czy to boli mocno i czy jest bardziej precyzyjne od pęsety "bo mi sie wydaje, że mniej"

Link Cytuj

0
silver_cloud