• Nie masz konta?
dodaj zlecenie stwórz wizytówkę dodaj usługę
Wszystkie tematy  »  

Studia podyplomowe

(obserwuj)

Witam wszystkich!

Chcę zostać tłumaczem przysięgłym j. wietnamskiego.Jestem po studiach technicznych i egzaminie państwowym w tym języku. Proszę mi pomóc znaleźć najlepiej 2-semestralne studia podyplomowe w zakresie tłumaczenia lub lingwistyki stosowanej w tym języku.

Dziękuję z góry za wszelką pomoc.

Link Cytuj

0
adelajna_aa

Podziwiam biegłą znajomość tak egoztycznego języka. Polecam stronę Poznańskiego UAM-u. Słyszałam kiedyś,z e prowadzą takie studia, ale nie wiem czy nadal.

Link Cytuj

0
Carbon_83
fhjovita:

Witam wszystkich!

Chcę zostać tłumaczem przysięgłym j. wietnamskiego.Jestem po studiach technicznych i egzaminie państwowym w tym języku. Proszę mi pomóc znaleźć najlepiej 2-semestralne studia podyplomowe w zakresie tłumaczenia lub lingwistyki stosowanej w tym języku.

Dziękuję z góry za wszelką pomoc.

Witam,

o jakim egzaminie państwowym Pani mówi? Szukałam trochę studiów podyplomowych z zakresu tłumaczeń lub lingwistyki w wietnamskim, ale niestety wydaje mi się, że jest to zbyt rzadki język by w Polsce można było znaleźć taką podyplomówkę.

Na uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu jest filologia wietnamsko-tajska, ale z tego co wiem to są to 5-letnie studia dzienne magisterskie.

Myślę, że dobrym pomysłem w Pani przypadku byłoby poszukanie praktyki w biurze tłumaczeń, gdzie wykonują tłumaczenia z wietnamskiego, na pewno najwięcej nauczy się Pani w taki sposób. W tym zawodzie najważniejsza jest praktyka.

Natomiast jeszcze odnosząc się do tłumacza przysięgłego, to tak się zastanawiam, bo osobą która podchodzi do takiego egzaminu może być osoba która:

- ma obywatelstwo polskie albo obywatelstwo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub, na zasadach wzajemności, obywatelstwo innego państwa;