• Nie masz konta?
dodaj zlecenie stwórz wizytówkę dodaj usługę
Wszystkie tematy  »  

Porady dla początkującego tłumacza

(obserwuj)
1  |  2  |  3   z  3   Następna strona Ostatnia strona
bratek_eb
Witam,
jestem początkującym tłumaczem. Jak na razie miałam doświadczenie w tłumaczeniu różnych tekstów dla moich znajomych - CV, listy motywacyjne, teksty reklamowe, skrypty studenckie.
Myślę na poważnie o rozpoczęciu prawdziwej kariery tłumacza, ale prawdę mówiąc jestem trochę podłamana. Większość biur tłumaczeń pisze na swoich stronach, że chętnie podejmą współpracę z doświadczonymi tłumaczami, no i zastanawiam się jak ja mam to doświadczenie zdobyć jeśli nikt nie chce przyjąć tłumacza początkującego?!
bratek_eb wyedytował tego posta w dniu 2008-12-07 15:41:17

Link Cytuj

0
Carbon_83
Najważniejsze to nie poddawać się i składać oferty. Nie znasz dnia ani godziny kiedy ktoś się odezwie.

Link Cytuj

0
bratek_eb
Złożyłam wiele ofert i nikt się nie odezwał. Jak tłumacze znajdują pracę skoro nikt się do nich nie odzywa?Jak zachęcić biura tłumaczeń do współpracy ze mną?

Link Cytuj

0
wysyłaj swoje cv wszedzie, gdzie się da i w masowej ilości.

Link Cytuj

0
bratek_eb
w masowej ilości to znaczy ile? Na razie rozesłałam 20 CV

Link Cytuj

0
20 cv to za malo, przy 100 może odezwie się jedno-trzy biura, więc przy 20 masz małe szanse

Link Cytuj

0
bratek_eb
o matko boska! Zanim zaczne jakas prace zarobie się przy wysylaniu tych cv....

Link Cytuj

0
Carbon_83
bez pracy nie ma kołaczy :D

Link Cytuj

0
swiat biur tlumaczen nie jest usłany różami

Link Cytuj

0
Carbon_83
oj chyba nie będzie tak źle :"

Link Cytuj

0
powiedzmy prawdę w oczy, niestety praca dla biura tłumaczeń to cięzki kawałek chleba, a to opóźnienia z płatnościami, a to klient ma jakieś wyimaginowane uwagi do wykonanego tłumaczenia

Link Cytuj

0