• Nie masz konta?
dodaj zlecenie stwórz wizytówkę dodaj usługę
Wszystkie tematy  »  

wydruk ulotki-co trzeba wiedzieć?

(obserwuj)
Chcę wydrukować dla swojej nowo powstałej firmy ulotki. Mam gotowy projekt.
Niestety nie znam się na tym kompletnie... Czym powinienem kierować się wybierając dobrą drukarnię?

Link Cytuj

0
Bardzo dobre i tanie oferują swoje usługi np. na świstak.pl i na allegro. Fajne jest tez to, ze czesto maja krótkie terminy. Co wazne, należy czytać komentarze innych kupujących.

Link Cytuj

0
dobra drukarnia przede wszytkim dopasuje technike druku do twoich wymagan- musisz wpierw dokladnie okreslic kryteria takie jak format, naklad, ilosc kolorow, gramatura papieru, opcje dodatkowe np. lakier UV- od tego powinna zalezec zaproponowana technika a takze cena

Link Cytuj

0
JustLucky

nie daj się Przyjacielu wpuścić w maliny... wszystko zależy od ilości ulotek, którąchcesz zamówić... żadna drukarnie nie ruszy się dla 1000 szt a5 (albo zedrze z Ciebie skórę za offset) lakier UV? koleżanka poprzedniczka chyba się z katalogiem rozminęła... gramatura papieru zwykle od 150-235g/m2 polecam więc udać się do ludzi zajmujących się drukiem cyfrowym - korzystny układ jeśli chodzi o stosunek termin-cena (jakość zależy wprost proporcjonalnie od Twojego projektu i ich maszyny... dobre wydruki robią Xeroxy i Minolty 6500, seria 3500 - rozmydla)

Link Cytuj

0

Chyba kolego nie wiesz jak bardzo się mylisz, choć przy deklarowanym przez Ciebie doświadczeniu, to chyba niemożliwe.

Szanująca się drukarnia, która zajmuje się ulotkami wydrukuje nawet 250 sztuk z offsetu. Oczywiście im większy nakład, tym lepsza cena za pojedynczą ulotkę. Już przy ilości 1000 egzemplarzy wydruk offsetowy to porównywalny koszt, przy zachowaniu wysokiej jakości.

Link Cytuj

0
Bellatrix3

Dokładnie, popieram przedmówcę. Nie raz się zdarzyło, że drukowaliśmy na offsecie zaproszenia czy papiery firmowe w ilościach 250 szt. Nasz klient nasz pan.

Link Cytuj

0
prime-solutions