• Nie masz konta?
dodaj zlecenie stwórz wizytówkę dodaj usługę
Wszystkie tematy  »  

Jak mierzyć efektywność reklamy

(obserwuj)
ollja

witam,

jak zmierzyć, czy przeprowadzona kampania okazała się sukcesem, czy wręcz przeciwnie ? jak zmierzyć jej efektywność? czy tylko przeprowadzając badania marketingowe?

Link Cytuj

0
adelajna_aa

Jeśli rekalma jest bardoz dobra, rznika do kultury i tego się nie da nie zauważyć.

Link Cytuj

0
_kasiuuula_

no tak, tylko, że "aj tam aj tam" mówią wszyscy, ale niekoniecznie zwiększyło to sprzedaż zupek amino. tak mi się wydaje (ale nie znam się na tym)

Link Cytuj

0
adelajna_aa

Mniejsze firmy robią często ankiety wśród klientów na zasadzie "skąd o nas wiesz"

Link Cytuj

0
Alexandra_Czubak

najlepszym sposobem są właśnie ankiety, badania marletingowe...no i oczywiście widać, czy sprzedaż się zwiększyła czy też nie, robiąc zestawienia, statystyki...

Link Cytuj

0
_kasiuuula_

a to ja z ciekawości spytam - jak korzystacie z neta i wyskakują wam okienka z zachetą do wzięcia udziału w ankiecie, to bierzecie udział, czy zamykacie okienko?

Link Cytuj

0
Alexandra_Czubak

jak jedno pytanie to jeszcze można wziąć udział...ale jak więcej... to dziękuję. 

ale z reguły - zamykam te okienka jak najszybciej. no chyba, że akurat mam dobry dzień i nastrój. 

Link Cytuj

0
Najpopularniejsze grupy w kategorii: Forum Marketing, Reklama
  • Firma od zera - Jak wlasny pomysl rozwinąc w skuteczny biznes? Jak zalozyc firme, pozyskac środki na jej dzialalnośc, przygotowac strategie rozwoju? Dzielimy sie sw…...
  • POMYSŁ NA BIZNES - Myślicie o zalozeniu wlasnej firmy? Wpadliście na pomysl i chcielibyście poznac opinie innych? Albo skomentowac pomysly innych - zapraszamy…...
  • Marka - Budowa i zarządzanie marką. Jak dobrze wypromować produktu? Jak go sprzedać? Co dziś się opłaca?