|
|
|
czy to świadomy wybór, czy raczej chwilowe, dorywcze zajecie? Czy sądzicie, czy praca w tym zawodzie ma przyszłość? Lubicie swoją pracę?
Link Cytuj
|
|
|
0
|
|
|
|
|
Ja nie pracuję jako grafik, grafiką zajmuję się hobbystycznie - jednak współpracuję w swojej pracy z wieloma grafikami i uważam, że to wspaniały zawód. Daje dużo swobody i myślę, że przyzwoite zarobki. Oczywiście, pod warunkiem, że jest się dość dobrym w tym co się robi - aczkolwiek jest to przecież zasada ogólna. :"
Link Cytuj
|
|
|
0
|
|
|
|
|
A czy ma przyszłość?
Moim zdaniem graficy będą potrzebni cały czas. A nawet będzie coraz większe zapotrzebowanie ze względu na ciągły rozwój branży reklamowej, internetu, itd.
Link Cytuj
|
|
|
0
|
|
|
|
|
Ja chcialam duzo zarabiac w krotkim czasie :" niezupelnie to sie zgadza ale w dobrej firmie grafik jest szczesliwy, martwią mnie tylko oczka, kręgosłup ech
Link Cytuj
|
|
|
0
|
|
|
|
|
..jest to coś, co pozwala zapomnieć o reszcie świata.
To duża szansa na to, by robić to, co się lubi!
Link Cytuj
|
|
|
0
|
|
|
|
|
Chociaż czasem denerwuje mnie wieczny pośpiech w którym trzeba pracować.
Link Cytuj
|
|
|
0
|
|
|
|
|
silver_cloud:
Chociaż czasem denerwuje mnie wieczny pośpiech w którym trzeba pracować.
Pracować, czyli tworzyć wpisy na forum...? :)
Ciekawe... silver_cloud ma zero ofert, zero zleceń, zero komentarzy, portfolio puste, czyli żaden grafik, po prostu wymyśla wpisy na serwisowe forum... 2144 posty! Nic dziwnego, że brak czasu na pracę :)
pasyonata wyedytował tego posta w dniu 2010-01-25 03:16:02
Link Cytuj
|
|
|
0
|
|
|
|
|
Zasiedziałem się w corelu, później kolega zaproponował pracę w swojej firemce i tak się potoczyło. Kolejne programy, nauka, podręczniki od kolegi z ASP ;)
Link Cytuj
|
|
|
0
|
|
|
|
|
Zacząłem przypadkiem... skończyło się dość poważnie. Teraz nie wyobrażam żebym mógł robić coś innego. Czy przyszłościowy zawód? Jak najbardziej…. tylko rynek jest tak zepsuty, że szkoda gadać. Ciężko się utrzymać na powierzchni tego bagna ;)